• Ewis

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

MayaS;
    Jag tänkte skriva det längst ner i auktions texten OM vi åker och jag har på minna auktioner betalning senast 5 dager efter avslutad auktion.
    Själv vill jag bli kontaktad omg. efter en avslutad auktion, man är ju så sugen på det man köpt så därför vill även jag kotakta minna köpare omg. efter en avslutad auktion.

Ja ja på ett eller annat sätt löser det sig nog

• Ewis

Hm ja är man allergisk så är det inte kul med cigarettröklukt MEN annars så gör det väl inte så mycket JAg tvättarALLt jag köper!!!

• Ewis

Finns lite nytt och mycket begagnat.
    Många handlar kopior utomlands och säljer på Tradera (trotsatt det är förbjudet)

• Ewis

ska jag ska jag inte ska jag ska jag inte............
    Hittat en beg pop vårjacka som jag vill köpa men vet inte om det är en bra stl.???

• Ewis

oj blev postat lite väl fort
    Stl 80 och den var stor, tösen är nu en späd 74 på vanliga kläder.
    Sedan har man inte hunnit kolla in vårjackorna i butikerna och så gillar jag rosa på våren hmm men man kan ha två jackor väl

• Ewis

Jag brukar posta små saker typ en liten boddy eller liknande i först fryspåse och sedan kuvertt, har inte höratt det blivit problem .
    annarsså påse och sedan brunt apper och tejp förståss.

• Ewis

Ja nog vill man veta om något hänt medpaketer, jag tror ju eftersom ingen sagt något att det går jätte bra med minna paket som jag packar!!!

• Ewis

Der är svårt att vet vad folk är ute efter man kanske sitter på mycket guld hemma somm någon ex här vill köpa....
    Vad kollar ni efter på Tradera?

Jag kollar efter tjejkläder i stl 74 men mest 80 nu.
    Har börjat att kolla efter pop vårjacka samt klänningar.

• Ewis

Ekorrar kan inte vara lätt att hitta eller?

Kan tyvärr inte erbjuda någon men ska komma ihåg det

• Ewis

septbebis:
    Så är det frör mig oxå tyvärr
    Man måste ju hinna använda det man har oxå, har tom börjat att köpa en större stl. än vad hon har för att det kliar i fingrarna
    Så därför har jag börjat att titta efter sommarklänningar smart va..

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...