• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • Major

allt som har me han o göra är upphetsande liksom pga jag har så stark kärlek till honom

Tvåbarnsmamma som längtan efter att bli trebarnsmamma. Fick min mens den 29 April-11.
  • Anonym (sexy)
    Anonym (va?) skrev 2011-02-13 13:24:48 följande:
    Får? Vi kommer väl överens? Vid en snabbis känns det opraktiskt om han kommer i mig, om vi inte har kondom, särskilt om vi ska iväg efteråt eller så. Men det är ju mest av praktiska skäl. I övrigt avgör vi från gång till gång, men det är inte JAG som bestämmer.
    Jag håller med när jag och tjejen har sn snabbis blir det ofta att jag lägger min sats på hennes mage av praktiska skäl 
  • Anonym (Lajla S)

Min underbara "toyboy"  får komma där han vill

• BluesBrother

Min sambo älskar när jag kommer i henne, vare sig det är munnen, bakvägen eller vanligt.. Eller ett sexigt avslut över ansiktet så det rinner ner över brösten.. underbart. Mer kladd till kärleken.  

• Anders1970

Min sambo tar det i mun (sväljer) samt i sköter och stjärt.

Mun är ju smidigt då det inte blir "kladd" alls, så ca. hälften av gångerna vi har analsex så blir det munsprut.

Passar på att tacka för bra tråd o svar 👍 

• Anonym (Gift man)

Hos oss är det bara hennes pojkvän som får komma i henne när de har sex, jag går inte komma i henne.  

• Anonym (Kanjana)

Jag vill helst att min man kommer in i mig. Jag tycker att det är upphetsande när han blir spänd i hela kroppen och frustande låter satsen gå in i mig och jag känner hur kuken pulserar därinne. Dock känner jag inte satsen trots att han kommer mycket.

• Anonym (Nonono)

Absolut inte. Jag tänker inte låta honom pajja min pH balans och jag vill inte ha en massa klet som rinner ut. Jag njuter inte ens av kun i fittan. Jag runkar eller suger hellre. Penetration är bara för hans nöje. 

• Anonym (Gift man)
    Anonym (Nonono) skrev 2025-03-01 18:43:40 följande:

Absolut inte. Jag tänker inte låta honom pajja min pH balans och jag vill inte ha en massa klet som rinner ut. Jag njuter inte ens av kun i fittan. Jag runkar eller suger hellre. Penetration är bara för hans nöje. 

Så tycker min fru med, för mig. Det är annat ljud i skällan när hennes pojkvän är på besök. 

Hon låter mig penetrera ibland men oftast när vi har sex så runkar hon (eller jag) tills jag får utlösning. 

• Kirenaj68
    Anonym (Nonono) skrev 2025-03-01 18:43:40 följande:

Hur ska du klara en förlossning då?
Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?