• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • Anonym

Hon vill att jag kommer i henne men inte förrän hon har kommit för det blir så slirigt att fortsätta med sperman i. Personligen tycker jag det är en bra lösning eftersom det är skönast att komma i henne och hon "tar hand om" kladdet.

• FoxMulder

Kvinnor tycker sperma är vidrigt och vill inte ha sperma någonstans på sig.

En riktig gentleman drar sig ut långt i förväg och runkar av sig själv i duschen eller på något annat ställe.

• kire

Om det är första satsen på ett tag vill hon oftast ha den i munnen, så hon riktigt kan mjölka ut den och känna hur mycket jag sparat åt henne. Om det är en snabbis eller typ morgon/lunchsex så vill hon gärna ha den i sig. Hon älskar att sen vara på jobbet i sin rock, präktig och ordentlig med sina kollegor och kunder och känna hur min sperma rinner ner längs insidan av låren

• IsDimma

Eftersom han vill komma i mig och jag älskar känslan precis innan samt under tiden han kommer och jag dessutom njuter av tanken att sperman finns i mig. Och att jag tror att det finns lyckohormoner i sperma som får mig att må så jäkla bra en halvtimme efteråt (precis som efter man tränat) så visst får han komma i mig... Så mycket och så ofta han vill

• Årsta
    IsDimma skrev 2011-03-25 20:52:34 följande:
    Eftersom han vill komma i mig och jag älskar känslan precis innan samt under tiden han kommer och jag dessutom njuter av tanken att sperman finns i mig. Och att jag tror att det finns lyckohormoner i sperma som får mig att må så jäkla bra en halvtimme efteråt (precis som efter man tränat) så visst får han komma i mig... Så mycket och så ofta han vill
    Glad
  • Anonym

Jag villa att han kommer i mig. Det känns skönast så helt enkelt
    Sen är det en bonus att sattsen är samlad på ett ställe där den inte behöver torkas upp.
    Det mesta rinner ut i toaletten när jag kissar efteråt och resten kommer ut vid morgonkisset dagen efter. 

• Canon81

Klart att han får komma i mig. Kan inte bli gravid på naturlig väg så det kvittar.

• Vassandra

Jag tycker sex blir bättre om man försöker sätta upp så få regler som möjligt. Vissa vill komma innuti, andra vill komma utanpå, det blir bättre sex om det är valfritt.

• Anonym

Skulle aldrig falla mig in att han får komma i mig! Jo om han har kondom då är det väl helt ok... (har aldrig haft sex utan kondom heller så)

Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?