• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-13 14:30:45 följande:
    När min sambo kommit i mig blir det liksom svårt att fortsätta samlaget det känns ju som att all friktion försvinner.
    Kan ni fortsätta samlaget trots detta eller är det samma för er ?
    Det blir ju rätt slirigt av sperman,  tycker det är lite skönt också.
    Undrar också hur ni andra upplever det efter att killen kommit ?
  • Anonym (MM)

Nej jag vill inte att han kommer i mig, det får han bara göra när vi försöker bli gravida.

Dels då tycker jag inte om allt kladd som blir, oavsett om man tvättar av sig på en gång så rinner det ju ur en jättelänge efteråt.
    Dessutom så har jag haft vestibulit och har fortfarande känning av det i perioder(t.ex efter mens) då slemhinnorna är jättekänsliga, då svider det av sperman.
    För att han ska få komma i mig ändå så använder vi kondom trots att vi har annat skydd.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-02-13 16:03:49 följande:
    Jag gillar inte att fortsätta då. Han är ju inte riktigt, riktig lika hård längre och dessutom blir det inget skönt när det är en massa sperma där.
  • Anonym (utanför)
    Anonym (MM) skrev 2011-02-13 16:04:11 följande:
    Nej jag vill inte att han kommer i mig, det får han bara göra när vi försöker bli gravida.

Dels då tycker jag inte om allt kladd som blir, oavsett om man tvättar av sig på en gång så rinner det ju ur en jättelänge efteråt.
    Dessutom så har jag haft vestibulit och har fortfarande känning av det i perioder(t.ex efter mens) då slemhinnorna är jättekänsliga, då svider det av sperman.
    För att han ska få komma i mig ändå så använder vi kondom trots att vi har annat skydd.
    Åh....men hur funkar det med kondom mot känsliga slemhinnor? Det funkar nämligen inte på mina slemhinnor. De blir jätteirriterade.
  • MansonDust
    Anonym skrev 2011-02-13 16:03:49 följande:
    Ja då, om han fortfarande kan fortsätta så.
    flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • Anonym (MM)
    Anonym (utanför) skrev 2011-02-13 16:07:17 följande:
    Åh....men hur funkar det med kondom mot känsliga slemhinnor? Det funkar nämligen inte på mina slemhinnor. De blir jätteirriterade.
    Det är inga problem, men vi använder alltid glidmedel också. En sort från apoteket som ska vara vårdande samtidigt som det ger bra glid. Kommer inte ihåg vad det heter men det är en vit/rosa flaska.
  • Anonym

Hur upplever ni det att friktionen minskar, är det skönt ellet blir det mindre skönt av det ?

• MansonDust
    Anonym skrev 2011-02-13 16:12:19 följande:
    Hur upplever ni det att friktionen minskar, är det skönt ellet blir det mindre skönt av det ?
    Det blir ju kladdigare men det är rätt härligt på ett sätt att fortsätta då. Tycker inte att det blir mindre friktion, bara lite annorlunda.
    flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • Anonym (Yes)

Alltid inuti mig kommer han.. Det blir bäst så. Om jag suger av honom får han komma på sin mage

Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?