• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • Anonym (Jag)

Jag blir besviken om han inte kommer i mig! Jag tror precis som någon ovan att det finns lyckohormoner i sperman, jag mår så bra av att ha den i mig. Dessutom mår mitt underliv bra av sperma. Om han kommer i mig regelbundet så får jag inga flytningar och liknande. Jag vet också att han njuter mycket mer av att komma i mig naturellt än med kådis!

• Anonym (Miss J)
    Anonym skrev 2011-05-01 20:45:10 följande:
    Skulle aldrig falla mig in att han får komma i mig! Jo om han har kondom då är det väl helt ok... (har aldrig haft sex utan kondom heller så)
    Är det helt för att inte riskera att bli gravid eller tycker du att det är äckligt om han kommer i utan kondom ?
  • Anonym
    Anonym (Miss J) skrev 2011-05-01 20:51:02 följande:
    Är det helt för att inte riskera att bli gravid eller tycker du att det är äckligt om han kommer i utan kondom ?
    Äckligt och omständigt... varför ska jag behöva ta hand om hans gegg? Vill inte ha nåt som rinner ut ur mig flera timmar efter sex liksom...
  • Anonym (Jag)
    Anonym skrev 2011-05-01 20:53:47 följande:
    Äckligt och omständigt... varför ska jag behöva ta hand om hans gegg? Vill inte ha nåt som rinner ut ur mig flera timmar efter sex liksom...
    Så kände jag när jag var ung. Numera känner jag tvärtom - gillar att ha något som är hans inom mig
  • Anonym

Killen kommer alltid i mig när vi har sex :) Älskar det!

• Anonym (ja)
    Anonym (Jag) skrev 2011-05-01 22:00:49 följande:
    Så kände jag när jag var ung. Numera känner jag tvärtom - gillar att ha något som är hans inom mig
    samma här, allt som har me han o göra är upphetsande liksom pga jag har så stark kärlek till honom.
    om du tycker det är äckligt undrar jag  är du verkligen kär i din kille på rätt sätt...??
  • Anonym
    Anonym (ja) skrev 2011-05-02 11:26:09 följande:
    samma här, allt som har me han o göra är upphetsande liksom pga jag har så stark kärlek till honom.
    om du tycker det är äckligt undrar jag  är du verkligen kär i din kille på rätt sätt...??
    Haha ja klart jag är kär i honom, tycker fortfarande det är oerhört äckligt och omständigt, jag vill inte behöva ta hand om hans kladd och mitt kladd, lite får han göra själv. Sen är jag inte särskilt ung så har nog inte med det att göra helller....
  • Major
    Anonym skrev 2011-03-23 10:16:34 följande:
    Hon vill att jag kommer i henne men inte förrän hon har kommit för det blir så slirigt att fortsätta med sperman i. Personligen tycker jag det är en bra lösning eftersom det är skönast att komma i henne och hon "tar hand om" kladdet.
    Visst är det skitskönt!
    Tvåbarnsmamma som längtan efter att bli trebarnsmamma. Fick min mens den 29 April-11.
  • Major
    IsDimma skrev 2011-03-25 20:52:34 följande:
    Eftersom han vill komma i mig och jag älskar känslan precis innan samt under tiden han kommer och jag dessutom njuter av tanken att sperman finns i mig. Och att jag tror att det finns lyckohormoner i sperma som får mig att må så jäkla bra en halvtimme efteråt (precis som efter man tränat) så visst får han komma i mig... Så mycket och så ofta han vill
    Det vill jag också. man blir så himla kåt av det.
    Tvåbarnsmamma som längtan efter att bli trebarnsmamma. Fick min mens den 29 April-11.
Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?