• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • Pyrro_b

vi kör nog 50% i 50% på mage/bröst
    Jag tycker båda är lika härligt.
    I är mer intimt, utanpå är porrigare så det bor på stämningen:)

Min man älskar att spruta på mina bröst!

• silhuett

Om vi har kondom får han komma i mig. Men om det är nära att jag kommer brukar jag be honom att försöka hålla sig en stund till

• Nyfiken gul
    Anonym skrev 2011-02-13 14:49:01 följande:
    Jo, fast då blir det ju kladd där nere istället...
    Kladd därnere?? Ja det är väl där det ska vara kladd????

jag tvättar hellre mig själv än att plötsligt behöva byta lakan, handdukar eller vad man nu ligger på....
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Jossofräs
    Nyfiken gul skrev 2011-02-13 15:36:56 följande:
    Kladd därnere?? Ja det är väl där det ska vara kladd????

jag tvättar hellre mig själv än att plötsligt behöva byta lakan, handdukar eller vad man nu ligger på....
    Håller med!

Kommer han innuti blir det ju dessutom mera samlat, har man papper i närheten kan man vika ihop en bit och hålla för och springa och sätta sig på toa så rinner det ut där istället! Har jag gjort massa gånger, funkar finfint och blir inte kladdigt och äckligt :P
    Dessutom, kommer han utanför kan det ju skvätta lite här och var ^^
  • Emsan

Om han ska komma i mig eller inte är något vi brukar bestämma tillsammans. Däremot tycker jag att det är skönast om vi båda kommer samtidigt eller om jag kommer först, då han brukar bli rätt trött efter att ha kommit. :)

Helt ärligt vet jag inte om jag kan säga att jag känner av själva satsen när han kommer i mig, mer hela situationen.

• Anonym (Halina)

Min man får komma inuti om han vill eller på mage/bröst om han hellre vill det. Han brukar fråga var jag vill ha satsen (medan vi har sex), jag brukar då fråga honom var han vill leverera. Brukar bli ca 50/50. Han får inte komma på mitt ansikte, det är den enda restriktionen jag/vi har.

Jag känner både rycket och satsen.

• MansonDust
    Anonym skrev 2011-02-13 14:13:58 följande:
    Jag känner mest att han rycker när det går för honom.
    Kan ni känna själva satsen också ?
    Ja jag känner en pulserande känsla i omgångar. Very nice.
    flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • MansonDust
    Emsan skrev 2011-02-13 15:51:08 följande:

Om han ska komma i mig eller inte är något vi brukar bestämma tillsammans. Däremot tycker jag att det är skönast om vi båda kommer samtidigt eller om jag kommer först, då han brukar bli rätt trött efter att ha kommit. :)

Helt ärligt vet jag inte om jag kan säga att jag känner av själva satsen när han kommer i mig, mer hela situationen.

Precis, han får allt vänta & komma sist.
    flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • Anonym (utanför)

Jag älskar när han kommer i mig och han med men som det är nu har vi inget bra preventivmedel och då får det bli utanför....jag tycker ju om när han kommer på mig också eller i min mun men inuti är ju ändå bäst

• Anonym
    Anonym skrev 2011-02-13 14:13:58 följande:
    Jag känner mest att han rycker när det går för honom.
    Kan ni känna själva satsen också ?
    Japp, jag känner oftast när han sprutar.
Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?