Inlägg från: Dessie |Visa alla inlägg
  • Dessie

EnköpingsTråden Part3!!!!

GladaVirre: bar att du hittade skorna - jag kollade överallt men hittade inga.

• Dessie

Ang. träff - om det blir simhallen - min mage är INTE riiiiiiiiiiktigt bra ännu.
    Åka iväg nånstans - låter kul men alla har kanske inte råd att åka buss och lilla jag har INTE något körkort.

• Dessie

SuperMia1980: vi har bara haft 1 träff ännu - och det var vår loppis i lördags.

• Dessie

Michanna & tesslita (+alla andra förstås): jag funderade på en loppis i tyo april/maj nån gång.
    Eftersom både jag & Nicklas (vår pojke) + Michanna har allergi så vad säjs om att ha loppisen hemma hos oss igen? Eller nåt annat förslag?

• Dessie

tesslita: minnet bra men kort *ler* I mars eller juni?

• Dessie

tesslita: då ska vi försöka fixa det.
    Självklart så finns ju dom bästa tjejerna på Familjeliv *fnissar*

• Dessie

TILL ALLA: jag & gubben min tänkte "gå ut" lördag 25 februari.
    Nån som är intresserad av att följa med? Ta gärna med era "gubbar" oxå (om ni har barnvakt till era småttingar), så att gubben min slipper prata med bara "tanter" *ler*

• Dessie

GladaVirre: vi kan ha loppisen hos dig, visste inte om du har katt eller "nåt"
    Vilket datum kan ni gå på krogen? Skulle vara roligt om så många som möjligt vill/kan följa med.
    Jo, tänkte på Svarta Maja.

• Dessie

Nån av er som har varit på Svarta Maja? Jag & gubben min har aldrig varit där och som sagt så funderar vi på att gå dit den 25:e.

Åldersgräns (ja, vi kommer väl förmodligen in *ler*)? Dansgolv? Serverar dom mat eller bara alkohol? Pris på alkohol - är det som andra "ställen"?

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!