• evolyn

Gastric Bypass (GBP)

Min minsta son är magsjuk, känner inte direkt för att bli magsjuk så här 9 dagar efter operationen iofs så skulle det inte göra nåt om jag fick tömma tarmarna då jag är väldigt förstoppad, men håll tummarna för att jag klarar mig!

• evolyn

Har inte riktigt vågat prova lactulos än, ska testa att ta järntabletterna varannan dag, tror det är bovet i dramat för det var likadant under graviditeten!

• evolyn

Little: man stoppar in brösten i 1 liters tillbringare,gjorde dom på mig när jag gjorde min bröstförminskning ;)

• evolyn

Haha det var lite smått förnedrande att stå där som 16 åring med en skit snygg student som mer eller mindre pressade ner brösten i en tillbringare...måste ju bara se gör dumt ut!

• evolyn

Jag hoppas verkligen inte mina bröst säckar ihop vore ju lite pinsamt att behöva förstora dom när man en gång har förminskat dom ;)

• evolyn

Man får säkert lägga till och få fyllning, har ju gått ner 30 kg förut och då hände inget med brösten så jag hoppas de får stanna denna gången också ;)

• evolyn

Det var samma här enorma häng bröst, opererade bort ca 3 kg, ska ner ca 35 kg men har bara 24 kvar nu :)

• evolyn

Tack för det ;)
    Man kanske ska mäta hur stort häng man har nu och hur stort det är sen ;)

• evolyn

Charminggirl: lycka till imorgon, ska hålla tummarna för att det ska gå bra!!!

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)