• evolyn

Gastric Bypass (GBP)

Haha 6 veckors kontroll mena jag ju såklart ;)

• evolyn

Mizzpiggy: jag har ju inte gått ner så mycket, rasade 5 kg första veckan sen gick jag inte ner ett gram på 4 veckor tills denna vecka då jag gått ner 1.5kg.
    Men hon tyckte att allt minus var bra.
    Hur mycket har du gått ner?

• evolyn

Känns som jag ligger efter har bara gått ner 6 kg sen op den 28/11 men jag är på 80 talet 89.8 för att vara exakt :)

• evolyn

Mizzpiggy: jodå det börjar släppa, men det får gärna släppa lite till ;)

• evolyn

Hela min familj blev magsjuka 1 vecka efter min op och som tur var så klarade jag mig :)

• evolyn

Förändras2012: från början var jag sten hård i magen men efter att jag började ta järntabletterna varannan dag istället för dagligen så är jag helt perfekt och gör nr 2 minst 1 gång om dagen.

• evolyn

C c mamma: jag är också opad på dshar inte sett nån grupp för oss som är opade där, gick lika snabbt för mig, remiss skickades i sep och operation 28 nov!

• evolyn

Emmahenke: min syster reagerade likadant och blev faktiskt lite arg på mig och då blev jag arg och sa att det inte ens var nåt jag ville disskutera då jag redan bestämt mig, blev besviken över hennes reaktion och mer ledsen då hon sagt till en kompis att hon inte alls stötta mig i det här. Och nu är väl allt som vanligt mellan oss men vi pratar knappt alls om min operation och hon frågar inget om den eller är inte ens nyfiken på min viktnedgång, känns tråkigt men det får väl vara så!

• evolyn

Nej fick ligga på avdelning, dom var väl bra men dom verkade ha rätt fullt upp så dom hade inte direkt tid med mig, det tog bra många timmar innan jag fick Alvedon som jag ville ha för huvudvärken jag fick men det var kanske bara tillfälligt !

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)