• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag tyckte inte ens de två första dagarna var jobbiga, jag har aldrig varit en person som är hungrig på morgonen eller vill äta en stor frukost. Jag är oftast mätt sedan gårdagen. Så här var det inga problem alls med att hålla ut till lunch :)

vagligt.blogg.se/ - Mitt liv med LCHF!
  • stjierna

Min mamma (som bekymrar sig för allt ;)) undrar hur man får i sig c-vitamin på daglig basis när man äter LCHF o inte "får" äta frukt? Någon som har ett bra svar?? ;)

• stjierna

RebornEve: men som jag nu i viktnedgången. De grönsaker jag äter är blomkål, broccoli, sallad, gurka, paprika, purjolök, lök, svamp o någon tomat. Kollar man listor över vad som innehåller c-vitamin är det endast paprika av ovanstående, och det äter jag ju inte direkt varje dag ;)

• stjierna

Har för övrigt precis intervallat 4 km, och med tanke på att senaste träningspasset var i december 2010 (...) så JÄVLAR vad jag orkade mycket! Hade tokmycket energi o det känns som att jag hade kunnat löpa lika långt till utan minsta problem! Överraskande! :)

• stjierna

Mammas svar ang c-vitamin i broccoli: "men bläää, hur ofta äter man det då??" ;)

Jävla motsträvare är hon, min kära mor ;)

• stjierna

Ninis: jag frågade henne hur många apelsiner om dagen hon äter för att hålla upp c-vitaminintaget egentligen, hon blev tyst ;)

• stjierna

Tycker ni ärligt att det här receptet på pasta (ägg, philadelphia, husk) är gott? Ärligt!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**