**Den stora feta LCHF-tråden**
Martina: kan man känna av insulinpåslaget? För jag har ju ätit drygt 100 gr protein, o ändå gått ner i vikt... Det kan ju iofs förklara varför sambon rasar (vägde 120 vid start)..
Martina: kan man känna av insulinpåslaget? För jag har ju ätit drygt 100 gr protein, o ändå gått ner i vikt... Det kan ju iofs förklara varför sambon rasar (vägde 120 vid start)..
Ninis: vad för bröd?
Idag ska jag passa på att få fram en god gelé och ättiksinlagd gurka till kvällmiddagen. Wish me luck ;)
Ninis. Om du vill väga ex 60 kg, så ska du äta mellan 60x1 likamed 60 gr protein till 60x1,5 likamed 90 gr protein per dag.
Jag som vill väga 70 ska äta mellan 70x1 likamed 70 gram till 70x1,5 likamed 105 gr protein per dag :)
Eller gör chokladpannacotta! Sååå gott!!
Kladdkakereceptet jag går efter är också bara choklad, smör, ägg (o valfri smaksättning) :)
På maxi i HBG finns också kokosfett, dock bara smaksatt o svindyrt, så jag köper mitt på Life - 500 gr för 62:- :)
haha, mannen frågade nyss om jag VERKLIGEN inte skulle baka något gott ikväll, jag svarade nej (jag är typ sugen på något gott var tredje kväll...) så sucka han och googlar. sen rusar han ut i köket och jag får inte komma in förens han är klar. OKEJ.