• Boost

**Den stora feta LCHF-tråden**

Spana skrev 2012-05-17 15:37:57 följande:

Härligt då vet jag!!

Men då kör jag nog en kombinerad gi/lchf :) Hoppas på lite viktnedgång ändå. Borde ju inte gå upp iaf kan jag tycka..

Tack igen för hjälpen!!   

Se bara till att inte äta för mycket fett om du äter en del kolhydrater. Håll nere intaget av båda dem så kommer det säkert gå bra :)
    Lycka till! 
  • Boost
    Spana skrev 2012-05-17 15:45:00 följande:

hmm.. ska tänka på det. men vad sjutton ska man äta på lördagkvällen framför tv:n? 

Grönsaksstavar och dipp :) Gurka, morot och paprika!
    Eller kanske lite bra nötter. 
  • Boost
    Spana skrev 2012-05-17 15:54:28 följande:
    o herregud vad livet är trist ibland.. *tycker synd om mig själv* Mörk choklad då?

Haha, man vänjer sig fort och tillslut så smakar det faktiskt riktigt bra :)
    En ruta väldigt mörk choklad kan du ju unna dig en kväll i veckan ;) 
  • Boost
    ia86 skrev 2012-05-17 17:05:14 följande:
    Nån som vet om man brukar må dåligt på fakir? Tredje dagen idag och jag känner mig helt borta. Yr (känns som jag ska svimma när jag ställer mig upp), huvudvärk, kallsvettig, trött i kroppen.. Är detta verkligen normalt..? Känns himla obehagligt faktiskt..

Äter du ordentliga portioner?
  • Boost

Vad kul Stierna!! Bra jobbat!!

-1.9 kg totalt på 5 dagars Fakir blev det.
    Nu blir det vanlig LCHF två dagar så långt som det är möjligt, förmodligen slinker det ner en liiiiten bit tårta :)
    Fortsätter Fakir på söndag idag.
    Ha en trevlig helg alla!!    

• Boost

Tack snälla ni!!

Ja det är ju vanligt att samla på sig vätska innan mens, så nästa vecka har du säkerligen gått ner extra mycket istället :)

• Boost

Fakir - kött, fågel, fisk, ägg, smör
    Fakir UFO - under 5gram kolhydrater om dagen

• Boost

Spana: ja det är det enda tillåtna. Du kör det sålänge du känner att du är i behov av det och klarar av det. Är ju ganska extremt och enformigt, men kan vara värt ett försök för att kicka igång kroppen.

• Boost

Hello girls!
    Gudars, min mage leker 'Hela havet stormar'.
    Körde ju fakir mån-fre, sen blev det en liten kyssning nu över födelsedagen och då blev det vanlig mat. Ingen snäll övergång för kroppen och det får jag väl skylla mig själv för nu :)
    Imorrn startar jag om med fakir igen i en vecka. 

• Boost

Hon den där: Nej börja inte imorgon, börja idag, nu. Behövs inte en måndag för att börja goda vanor :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**