**Den stora feta LCHF-tråden**
TomMon: mejerier, bär, alla nötter (naturella), rotfrukter :)
TomMon: mejerier, bär, alla nötter (naturella), rotfrukter :)
Linda5: vad för slags erfarenhet?
Ang alkohol o LCHF, så är det som Ninis skrev; vi har mindre vätska i kroppen att spä ut med, därför känner vi av den mer. Sen är det lite dagsform, gener, typ av alkohol som spelar in också ;)
Ang mensen, googla AOT-axeln och kolla Therese Renåkers blogg. Om mensen strular beror det sannolikt på att kroppen känner av stress (och då händer massa följdsaker som påverkar mensen). :)
Sofiiie: Hade jag vait du hade jag inte börjat mixtra efter 4 dagar. Kroppen behöver tid för att bli trygg med ditt nya val!
PF och nollning är super - om kroppen redan är fettdriven, trygg och behöver tappa de sista kilona :)
Sofiiie: ägg, lax, räkor, skinka, ost, (ev korv), majonnäs, crème fraiche, grädde, smör, makrill, tonfisk.
I olika variationer då, såklart ;)
Ninis: tack för påminnelsen, den måste jag göra i dagarna! :D
Lele79: lågkolhydratskost förstör inte fertiliteten, den kan däremot boosta den. :) googla OAT-axeln!
Har ätit världens godaste paj till middag, så god att jag tillomed överåt! Nu är jag MÄTT.
Ninis: kyckling, broccoli, salladslök o ädelost var det i pajen! :D
Kaxen: jag gjorde sweet chilisås häromdagen, den blev god i smaken men koncistensen blev lite... Ja.... ;)