• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag förstår inte varför det blir så härskt bara för att någon väljer ett annat val än det man själv gör. Var lite ödmjuka inför det faktum att vi alla är annorlunda, och behöver olika val av ex kost, så kommer vi alla må lite bättre :)

• stjierna

Ang träning så vill jag bara inflika att det måste bero på vad för resultat man vill ha, hur man lägger upp sin träning. Jag tror inte att en överdrivet tränad kropp mår bra hela livet (se elittränade personer, deras karriärer slutar oftast av förslitningsskador). Däremot mår kroppen absolut bra av att träna! Som sagt, tuffheten beror på vem det är och vad för mål personen har. Tror jag :)

Ollebulle: nya tag! Vill man inte känna besvikelsen, så får man sluta ge upp. ;)

Spökplumpen: så lite så :)

• stjierna

Ninis: det går absolut bra. Konsistensen blir ff kladdig i mitten (sålänge du inte har kvar dom i ett muffinstråg o är varma). Det enda är att dom ju inte är varma, utan rumstempererade ;)

• stjierna

Ninis: och om du inte har silikonformar så hade jag rekommenderat små ungsfasta formar o ha kvar fondanten där i :) eller göra i muffinsformar, men servera i. Tror tyvärr att dom fastnar i vanliga om man försöker ta ut dom :/

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**