• rödnos

**Den stora feta LCHF-tråden**

Sen kanske träna för dig kan betyda att du går upp för en trappa medans det för Kajsa betyder att "köra skiten ur sig".

• rödnos

Tilj75 - nu lät det ju som att du menade att det skulle varit pga LCHF sonson mjölk sinade och det var det ju garanterat inte.
    Dessutom borde någon sagt till dig att pumpandet inte stimulerar produktionen alls lika bra som bebisens ätande och snuttande. Trist.

• rödnos

Ah! Som du nog såg så vart det fel där. Var ju uppenbart menat till spökplumpen.
    Va taggig du vart? Slappna av lite för guds skull det var väl inget påhopp på "dig". Snarare sjukvården som inte är bra på att vara så amningsvänliga som de utger sig för när de inte ger rätt info till mammor som vill amma.

• rödnos

Paulas mamma - jag håller verkligen med. Man kan knappt yppa fakta eller ifrågasätta det minsta förrän folk exploderar och tar allt personligt. Tydligen väldigt svårt att läsa igenom ordentligt vad nån skriver utan att tolka som man själv vill...
    Jaja.

• rödnos

RevornEve - smakar pofiber nåt? Mättar det i sig eller har man det mer för att efterlikna vanlig panering? Gott?

• rödnos

Ok! Jag har bara testat med mandelmjöl men det smakar ju mandel. får testa pofiber då!

• rödnos

Nu har min mage kommit in i LCHF-mode på riktigt och jag ska ringa och avboka min operation!! Så skönt att slippa ha ont och hålla på med suppar o sånt jidder!
    Har inte vägt mig på ca en vecka men mina mammajeans som har en sån där magtub är alldeles för stora så jag tänkte köpa ett par nya jeans idag.
    Ska plåta bröllop om 3 veckor och har ingen aning vad jag ska ha på mig för min vanliga kobbstass (kostymdräkt) passar då icke! Haha! Iof är detta ett borgerligt bröllop så det är ju inte så knivigt men man vill ju vara fin...

Jag har skippat ägg nu i 4 dagar och tycker att sonen är mindre pruttig och verkar ha mindre magknip. Dock har han börjat trilskas vid bröstet efter han ätit som om han är frustrerad?? Jag vet att jag har mjölk så det räcker o blir över men vad kan fetta bero på? Han var liksom "nöjdare mätt" när jag åt ägg tycker jag?
    Nån som har erfarenheter eller idéer?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**