**Den stora feta LCHF-tråden**

Försökte köpa gravidstödstrumpbyxor förut, men de som passade på vristerna fick jag inte över låren.
Vaknade till en dag med noll ork, magkatarr och halsbränna. Men sen sa vågen 64.9 (!!!!!!!!!!!!!) så då piggnade jag till en del! JIPPI, nästa stora mål är nått!!!
Tack för alla grattis!
Det känns fantastiskt att jag är nere på normalvikt och snart i mål!!! jag har ju kämpat som en oxe i ett år också, men DET GÅR minsann! Jag är en van bantare, men jag har ju aldrig kämpat med mer än dryga 5 kg förut, så det här är nåt helt nytt för mig! Jag har ofta undrat hur man kan hålla motivationen uppe när man står inför ett års eller mer av slit för att nå målvikten, men DET GÅR som sagt! Nog faller man ibland, men är det ändå inte helt förståeligt??? Jag har ju rest mig igen, det är ju det som är det viktiga! Så lite pepp till er andra som faller ibland - det går att ta sig i kragen igen och komma i mål ändå!!!
Och nu när jag typ är i mål, vad spelar det då för roll att det tog ett år? Tiden gick och nu är jag ju här!!!
Jag har huvudvärk och rejäl yrsel (sådär när jag reser mig osv) och inser att det kanske finns en naturlig anledning till att jag är tröttare än en säck potatis! jaja, gilla läget, det är snart helg, och efter helgen ska jag inte ha några omställningsbesvär kvar!
usch vilken magkatarr jag har åkt på nu! Har ju varit sådär rapig, svullen, gasig och allmänt bara ur form hela dagen, men nu på kvällen hr magen börjat "krampa" och jag inser att jag verkligen behöver lägga mig och vila! En timma till, sen nattar jag ungarna och tar det lugnt! Maken bygger på altanen, och ungarna ser just nu film och är lugna. Hade dom bråkat så hade han fått komma in för man kan ju lixom inte lyfta och fixa med barnen heller när man har det såhär. Och eftersom mina magproblem med akut sämre vid stress så är inte griniga ungar det jag behöver... Jaja, hoppas att det släpper nu när det är helg och en del av jobbstressen släpper!
Går det att äta LCHF billigt? Kan nån vänlig själ ge tips på billiga basvaror?