**Den stora feta LCHF-tråden**
Förlåt. Ser nu att Denebola redan skrivit om fettsyrorna. Min familjeliv har en förmåga att vägra uppdatera sista sidan förrän jag har skrivit nåt!
Förlåt. Ser nu att Denebola redan skrivit om fettsyrorna. Min familjeliv har en förmåga att vägra uppdatera sista sidan förrän jag har skrivit nåt!
Total idétorka vad gäller mat. hara bar ett par små torra kycklingbitar kvar, så det är ju inget att göra nåt med! Sen hade jag tänkt vi skulle äta räkor ikväll, men mannen kunde tydligen inte vänta utan han åt pannkakor med ungarna istället... Tror jag har ett paket kallrökt lax... Sallad har jag så jag kan iofs göra ny kyckling hetl enkelt...
Några tips?
Jag slängde in en grillmarinerad ytterfilé i ugnen! Bättre än kyckling dag ut ch dag in! Jag ska försöka våga mig på en rejäl dos halloumi, är lite rädd för kalorierna eftersom jag lätt äter väldigt mycket av det Och så sallad och så får vi se. Lite oliver kanske, om jag vågar för halsbrännan. magkatarren har knappt gjort sig påmind alls idag och det känns superskönt! OM jag mår bra imorgon med så hoppas jag att jag orkar träna lite på kvällen! Det skulle isåfall betyda att jag känner mig fräsh nog att träna efter 1.5 dygn katarr-fri, istället för 1.5 vecka! Det vore ju helt suveränt!
Jag fick nyss värsta dåndimpen då jag frös och drog om mig min tröja! Det slog mig att den här tröjan har jag haft rktigt tajt om magen!! Tog foton och la på facebook för er som har mig som vän där.. HELT SJUKT! Varför kan inte hjärnan förstå hur många kilon som egentligen har försvunnit??? Klart att jag vet att det är skillnad, men det känns mer i stil med att förut var jeansen knappt acceptabla och nu glappardom lite, men det här är ju verkligen absurdt! Så synd att man saknar riktiga före-bilder från när man startade för ett år sen! 23 kg borta och ikväll ska jag vara STOLT!
Håller med er alla de här extremdieterna som är helt accepterade i samhället, men att äta mat det går ju inte!! Jag tror att det handlar om att folk är avundssjuka. Dom har bantat sig genom svält, och knappt gått ner nånting, så varför kan VI äta massa god mat och gå ner i vikt på köpet? Dessutom är dom hormonstinna med dåligt humör av sin svältkost, så då överreagerar dom också
Jag är ju nån form av extrembantare, som måste ligga så lågt på kalorier för att något ska hända! MEN jag har ju lärt mig hur jag kan ligga så lågt och ändå få i mig mycket, god och näringsriktig mat! Klart som tusan att det inte blir mycket mat på en tallrik för 350 kcal om man vill ha dit pasta eller ris!! Har man dessutom inte förstått att man faktiskt blir hungrigare av att lägga pastan på tallriken så har man ju en rätt taskig utgångspunkt och då får man ju gå hungrig också.... :-/
Maddisen, Du också! Ta hand om dig själv!!! Du kommer aldrig må bättre i ett sånt där förhållande! Han stjälper ju istället för hjälper vid varje tillfälle han får! Du som redan mår dåligt behöver verkligen den extra knuffen åt fel håll!!! KRAM
Åkte och skulle shoppa lite kläder, åkte med magknip som övergick till världens kramp och jag fick springa på toa... Usch! Tur man inte var mitt på stan utan i shoppingcentret iaf! Inte fått gå som jag ska sen jag drog ner kolhydraterna eftersom jag glömmer att jag måste öka på medicinerna osv... Hade gått upp i vikt imorse, men det kan jag iaf med säkerhet säga är borta nu.... urk...
INTE ETT ENDA PLAGG hittade jag som jag kunde tänka mig!!! Vem fan köper alla fula kläder egentligen? HM var proppat med kläder och jag hittade inte ett enda plagg (förutom jeansen som jag redan har i 7 par) som jag ville ha...... Samma sak på kappahl och lindex och JC och veromoda och gina och cubus..... nänä...