**Den stora feta LCHF-tråden**

Nu ska jag till skolan sen kondis på gymmet

Jaha, vinna eller försvinna - PONESdegen står på svällning.....
haha, biff stroganoff var det här med! men nestles tror jag
Hmm, nu skulle ponesen alltså vara klara, men det ser knappt ut som att ugnen har varit igång på dom...
Jag gjorde 6 stk och tycker som är skitsmå om man jämför med vanliga bröd. NI tyckte dom var stora?
jag måste ju ha gjort helt fel....
Sådär ja. Jag höjde värmen lite (vill ha lite färg) och lät dom stå inne ett tag till. Nu SER dom iaf goda ut! Ska bli spännande att smaka sen!
Jäääääääääklart i havet!!!!
Ok, jag är frälst!
Ska bli "spännande" att se hur min mage reagerar på pofibret. den har ju reagerat och blivit gasig och svullen osv av ett par andra lchf-brödsorter, ungefär som om jag hade ätit vanligt bröd. Inte så farligt, men vi får se.
Det var så gott så jag åt nog för mycket och för snabbt :-P 1.5 bulle fick jag i mig + det översta med pålägget på den andra halvan
Mian,
Det kan vara smart att grunda med nåt fett innan du äter semlan! Och eftersom det är en riktig semla kan det vara bra att ha något förberett som du kan stoppa i dig när blodsockret sjunker sen igen!
Vi får våra på jobbet imorrn.... Ska bli spännande att se om jag får för mig att äta eller inte...
Ok, nu börjar det kurra i magen! Det brukar tyvärr vara ett tecken på att den reagerar med gaser osv på det jag har ätit... Kanske inte funkar att äta pones då
Sen en annan reflektion - jag kände mig mätt precis när jag åt, som att det började ta emot. Men nu känner jag mig snarare hungrig igen.... Hmm....