**Den stora feta LCHF-tråden**
har nu gått ner 8,5 kg sen 10 jan - skulle gärna bli av med 1,5 kg nu till 30 april då jag ska gifta mig - heja på mig :)
Hej. Jag är från och med idag ny LCHF:are. Eller, jag ger det ett försök i alla fall. Har varit och handlat och har några frågor som ni säkert kan svara på.
Finns sukrin att köpa i affär eller måste jag beställa?
Finns det något slags knäcke eller nåt jag kan äta en skiva av på morgonen, UTAN att behöva baka själv?
Har för mig att jag läste att bulgur och/eller quinoa går bra att äta, men det innehåller ju väldigt mycket kolhydrater så då bör det ju gå bra med dinkelpasta och råris också? Om inte, varför?
Bär i alla former går bra förstår jag, men varför inte frukt? Eller frågan är väl snarare - om jag inte får äta frukt, varför får jag äta bär?
Hej jag undrar om man kan äta wienerkorv???
Hej får man äta wienerkorv när man äter lchf produkter , kan man unna sig funlight saft på helgerna ???
hej idag vägde jag mig hos distriktsköterskan har gått ner 3 hekto på 3 dagar inte så mycket att hörra för men iaf lite grann.
Hej idag har jag ätit kebabsallad och imorgon ska jag bli bjuden på mat då ska jag ta en kycklingsallad med beasås.
ikväll klockan 20.00 på tv4 plus ska jag se på du är vad du äter :) det tycker jag är intressant att se på förstår inte hur de kan få i sig så himla mycket.