Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

yena89 skrev 2011-04-11 15:15:27 följande:
    Ingen matlust alls idag......fick veta att enligt sjukvården är man tydligen bara sjuk om man går i behandling och stoppar i sig en massa tabletter så nu får jag inget intyg och alltså inget csn...är rädd att jag faller tillbaka i min anorexia period igen....men ska kämpa emot och trycka i mig kött och  ägg nu!!
    Hej vad tråkigt vad de flesta sjukvård är dåliga.
  • Maddisen80

Jag vill gå ner 5 kg till 2 maj de är mitt delmål men jag står och stampar på 117.2 har inte gått upp eller gått ner på en månad trots att jag promenera,träna,simma

• Maddisen80
    Nallebjörnis skrev 2011-04-11 17:21:56 följande:
    Äntligen har internet kommit igång igen!
    Varit hos sjukgymnasten ida och nu är det bara vänta på provsvaren på fre :(
    idag blir det moussaka ;)
    Hoppas att provsvaren är bra, jag ska ta blodprover imorgon för jag ska till övefviktsenheten 2 maj sista mötet
  • Maddisen80
    yena89 skrev 2011-04-11 17:25:13 följande:
    du har kanske byggt muskler?
    Ja kanske de jag har iaf gått ner 23 cm i midjan får väl vara glad för det .
  • Maddisen80
    Linda1976 skrev 2011-04-11 17:37:13 följande:
    Att du inte går ner utan står och stampar kanske hänger ihop att du fuskar rätt ofta, iaf verkar det så på dina inlägg?
    Jo men jag har inte fuskat ordentligt ihelgen har jag ätit bra iaf inget godis eller nåt sånt de ska jag inte göra heller på ett tag.
  • Maddisen80
    Nallebjörnis skrev 2011-04-11 18:50:30 följande:
    Tack tjejen! är sjuk och ingen vet vad det är.. så tog 10 rör blod förra måndagen och får svar på fredag...
    Lycka till du med!!
    Hej tråkigt att du är sjuk, krya på dig, har du smärtor och feber eller vad ä r symptomerna?
  • Maddisen80

inatt ska jag fasta för jag ska ta blodprover imorgon sen ska jag till ssk på psyk sen ska jag på museet med aktivitetshus vad ska jag äta på gående fot ????

• Maddisen80
    bandit skrev 2011-04-11 20:15:55 följande:
    Brieost inlindad i salamiskivor? Stekt bacon i småbitar med chèvre? Ett kokt ägg? Mmm...
    Hej ja tackså mycket för ditt braa tips , jag har sån dålig fantasi :) men bra att den här tråden finns.
  • Maddisen80
    P3E skrev 2011-04-11 20:22:41 följande:
    Ikväll blev det blomkålsris och korvstroganoff, gott! Stroganoffen var nog inte helt LCHFvänlig (maken som lagat) men det struntar jag i, var riktigt hungrig när jag kom från jobbbet. Faktiskt första gången på länge som jag varit så pass hungrig, brukar bara känna ett litet sug när är det dags att äta. Kan kanske bero på att mensen är på ingång...

Imorgon ska jag lämna blod för första gången, funderar på vad jag ska äta. Har strikta order om att äta frukost och förmiddagsfika innan, jag som inte ätit mellis på evigheter :-P men jag får väl ta ett Rawfood kex el. nåt
    Sen lär jag ju ta med nåt att stoppa i mig efter så jag inte blir i tvingad macka och saft!! Några babybel och en bit choklad kanske? Nån som har nåt bra förslag?? 
    Som bandit skrev åt mig ta med dig ett kokt ägg ,chevreost och stekt bacon inlindat
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**