**Den stora feta LCHF-tråden**
Gott :)
Gott :)
Hej tjejer! Har ett litet bekymmer ;) ska jobba natt inatt för första gången å funderar på hur jag ska lägga upp maten. Nån som har förslag?
Ok kan tänka mig att de blir ett par koppar kaffe :) men tkr ni jag ska ta med ngt större mål eller bara småplock? :)
Jag tror vi äter i mån av tid, det är inom vården. Ska gå brevid inatt.
Ninis: Beklagar sorgen!
Har själv vart med om en del de senaste åren. Så vet hur de känns. Vet dock inte hur de känns att mista sin man.
Min pojkvän var med i en bilolycka för 2 år sen å fick en hjärnblödning. De kunde inte svara om han skulle överleva och om han överlevde hur han skulle vara när han vaknade. Han hade änglavakt.
Men han fick gå ca 1 år utan skallben en stor bit på ena sidan så man var konstant orolig att han skulle slå i huvudet i ngt köksskåp eller ramla.. Han skulle egentligen använda hjälm men de gjorde han inte.
Idag är han nästan helt återställd och mår bra.
Under detta året som han går utan skallben så blir min farmor akut sjuk å blev inlagd å fick amputare benet. Hade långt gången hjärtsvikt. Hon hade vart på VCT ngn vecka innan pga. hon hade svårt å andas + ont i benet: - De sa att hon hade astma och "fönstertittar sjukan". IDIOTER!
Blev även gravid under året :)
Sen ca 1 månad efter min pojkvän fick inopererat en plastbit ist för skallben (Å man äntligen inte behövde känna sig orolig 24/7 ) så får vi reda på att min svärfar har långt gången cancer. Det tog 2 månader. Helt sjukt, han mådde jättebra men var SÅÅÅ sjuk :( Åå han hade sett fram emot sitt barnbarn så himla mycket.. VARFÖR? Han dog 1 månad innan jag födde våran son.
Sååå.. Det blev även en oväntad flytt till min svärfars hus mitt ute i landet ingenstans ungefär..
Har ca 30 min till närmsta vän å min pojkvän jobbar borta i Norge väldigt mkt så e mkt själv med min son som nu är 7 månader.
När våran son kom <3 Så tog det ca 4 dagar så blev min mormor akut sjukt å var nära att gå bort. Hade 29 C i kroppstempratur när hon kom in. Ingen vet va som hände å hon låg flera månader på sjukhus i respirator å skit men är idag hemma å mår bra.
Nu ligger min kusin inne på sjukhus pga. lågt blodvärde, bod i avföring, viktminskning osv. Å de hittar inget fel
De har skärt upp hela magen på han men de hittar inget.. :(
Sååå tro mig, ja vet hur de är att ha motgångar. Saknar den normala vardagen...
Jaja, thats life.. men men.. De som inte dödar en de stärker en..
Jag hoppas verkligen de vänder för oss nu.. För man går hela tiden på helspänn va ska hända härnäst hela tiden.. Å de e segt som fan.. Men men.. Nu ska inte detta bli negativa tråden =)
Men ja tror de e drf de går såå bra ibland för mig å ibland går de så jävla skit med LCHF.
Har ja en bra dag = Går de bra men har ja en skitdag psykisiskt så e de tufft..
Men men, just nu går de bra =)
Olivolja, balsamvinäger, lite soja, lite fond, vitlök, s
Salt