**Den stora feta LCHF-tråden**
Då kör vi på första juli tjejer!! :D hoppas fler vill haka på :)
Då kör vi på första juli tjejer!! :D hoppas fler vill haka på :)
Har tänkt att försöka boooosta fettföbränningen nu varje morgon i några veckor =)
Kanelkaffe med 1 tsk kokosfett
1 Omgea 3 tablett
1 "Shot" med vatten, 1 tsk gurkmeja och cayenne =)
Får väll se om de skyndar på fettförbränningen =)
Ska även köpa ingefära och ha i shoten =)
Idag har jag vart trött, haft huvudvärk osv. Har mer eller mindre ätit enligt warrior diet de senaste dagarna. Har bara blivit så men misstänker att ja äter för lite när jag ska överäta. Fick äta på dagen idag å då blev de lite bättre. Åt igen ikv å de gjorde gott. De känns såå konstigt att äta så mkt mat å de e ok liksom? Kanske ska börja använda Shape up appen?
Mammaemelie: du ska inte äta 5g/dag de är näst intill omöjligt. De som ska gå ner i vikt brukar hålla sig under ca 20g/dag. Däremot ska du inte äta ngt som har mer kolisar än 5g per 100g. :)
De va lite roligt kom ju på igår att jag skulle göra en shot på cayenne, gurkmeja åså ingefära (men hade ej ingefära hemma ) för att öka förbränningen. googla ja lite å han fitnessguru hade gjort precis samma sak för ngt år sen åså gick han ner som mest :P fast han hade i citron och ingefära också men hade ju redan tänkt köpa ingefära :) de va ngn som fråga va mkt ja tog av varje :) 1 tsk gurkmeja, 1/2 tsk cayenne, 1/2 tsk ingefära och 1 halv pressad citron :)
HAr vart hos sjukgymnasten.. Blev inte så mkt sjukgymnastik dock hon va ju kurator oxå.Efter några tester fick ja reda på att ja Är tydligen deprimerad... hejja
Ja fast tog ju jättelite vatten så ja kunde svälja allt i ett svep. Smakar ju inte så gott kan ja erkänna :P ja använder ingefära i pulverform. :)