jeng skrev 2011-03-22 11:51:15 följande:
Helene,
Nu har jag testat en burk cocosa eller vad det heter från bodystore!

När jag ändå beställde nudlar. Så jag ska också prova att återgå till lite kokosfett nu. Åt ju mängder innan gallattacken, men det var ju av det silvriga!
Fy, jag kan inte ens tänka på Pågenlimpa utan att bli sån i magen!

Det är ju verkligen bara äckeldeg redan innan man börjar äta det
Mitt cocosa är slut, eller nästan så igår köpte jag faktiskt det silvriga från affären.Pågenlimpa levde jag på på bb 2005. Det var så gott och jag måste erkänna att jag tycker det fortfarande
Denebola: Jag hittar aldrig någon bra bikini. Sist hade jag halterneck och det gör ont i nacken. En vanlig bikini-bh tycker jag man får Madonna-strutar i. Det är få som sitter snyggt över brösten! Sen är de på tok för långa i banden så de ger ju inget stöd alls. Nu beställde jag en bandau (stavning?) bh men just storlek är ju ett kapitel i sig. Drog till med en strl 42 och hoppas den passar. En gång beställde jag strl 40, det är det jag är men det var inte snyggt med en halternecktopp som typ täckte bröstvårtan

Jag antar att du hade samma problem nu?

Vi får se om det passar med denna bh men jag har inga förhoppningar. Mitt mål var att gå ner till min målvikt och köpa mig en BRA bikini på ett DYRT ställe här i stan men jag har inte nått mitt mål än.