**Den stora feta LCHF-tråden**
Så oroa dig inte, det kommer säkert försvinna fort för dig med. Nu kör vi hårt igen

Japp! Lite pepp, lite kram, lite spark i baken.

En matfråga: Kan man skära rostbiff i tjockare skivor och steka som biff, eller behöver den gå länge i ugnen i hel bit för att bli bra?
Har svårt att tro att jag skulle kunna klara att inte äta pizzan rätt igenom, men borde kanske utmana mig själv och testa nån gång! Idag har iallafall gått riktigt bra och jag känner redan hur vätskan börjar lämna min kropp. Skönt.
Nu lite, lite hallon och grädde tror jag och sedan hopp i säng. Börjar jobba imorgon efter FEM långa veckors semester. Fatta hur konstigt det känns. Kanske inte ens minns hur man gör!
Ang pizza: Jag gjorde Airams LCHF-fläskpannkaka i långpanna och den blev så sjukt god. Nu har jag en bit kvar som inte är stor nog som egen måltid så jag började fundera på hur den ska kunna piggas upp och drygas ut och fastnade för pizza (tack vare tråden ). Har ingen aning om hur det kommer att bli, men det kan inte bli så illa. Nåt supergott med ännu mer gott på.
Idag till middag blev det kotletter med kantareller stekta i smör och som sedan fick puttra i en skvätt grädde. Riktigt gott det med. Hm. Mycket matprat blir det såhär i början av en detox!