• rödnos

**Den stora feta LCHF-tråden**

Levande charader - jadå, det är ju mest för att få mer mättnadskänsla. Kanske funka Ghee men jag vet inte...

• rödnos

RebornEve - men det gäller väl främst krossade linfrön eller om man tuggar dem? Har för mig att det även är vid större intag än 8 msk om dagen? Eller?

• rödnos

Kan du då visa mig när JAG initierat otrevlighet? När har JAG kritiserat någon?
    Ärligt talat om ni nu är så känsliga för ett eller tre frågetecken så är det ju inte JAG som är otrevlig? Då är det ju hur NI väljer att tolka.
    Du får det att låta som om vore jag en riktig bitch men läser du mina inlägg igen så ser du snart att så inte alls är fallet. Jag hjälper, peppar och frågar lika mycket som
    Någon annan. Ta och läs igen för sp fort någon misstolkat svarar och då gärna i överdrivet hetsig ton så är det lätt hänt att välja att tro att det var pga något JAG skrev. Flera ggr nu har jag försökt förklara det men ni vill ju bara bråka i denna tråden?!
    Jag har inte startat något bråk, jag har ställt frågor som ni sen tolkar galet.
    Förstår faktiskt inte vad det är som jag skrivit som är så fruktansvärt otrevligt?
    Det du själv skriver nu till mig är dock inte speciellt trevligt eller givande heller, tänkte du på det? Du sårar ju rakt av. Jag har inte gått till personangrepp på någon.
    Ta och läs igenom mina inlägg (visa endast) så får du själv se.
    Och vi har väl gått vidare nu eller hur länge ska det gafflas?

• rödnos

Upplysningsvis använder man dessutom smileys för att förtydliga i vilket tonläge man skrivit. Just av den enkla anledningen att det skrivna ordet kan, av främlingar, vara svårt att tolka.

• rödnos

Det citatet du kommenterade tycker du alltså var obefogat? Läste du ens vad FrökenFrej eller vad hon nu heter skrev till mig?
    Det kallas nätmobbing men du är kanske lika vass på det du. Det verkar onekligen som att ni är många som jobbar hårt på näthatet. Är nån av er ens akademiker för ni kan ju inte läsa?!

Nej, så här ledsen ska då fanimig inte några tröga brudar på ett forum få mig! Speciellt som man peppar och försöker hjälpa andra.

Ni kan dra åt ... med er allesammans rent ut sagt och ni som det inte gäller vet vilka ni är.

Löjligt.

• rödnos

RebornEve - på vilket sätt är de giftiga då? Mår man kasst eller ännu värre? Hittade ingen info på det? Vet du?

Virriga Vera - ok! Då e jag med dig!

• rödnos

Jesus ja cyanid är ju kanske inte riktigt lika bra som C-vitamin! Haha! Men det vore kanske ändå ganska omständigt att ta livet av sig med linfrön ändå?! känns som att det borde finnas lättare sätt ändå?
    Minskar dosen! Skulle tro att jag tar 3-4 msk nu men får väl dra ner på det då.
    Hur är det med psylliumfrön då? Same shit?

• rödnos

Zvartaliljan - man behöver mindre mängder mat då kroppen gått över till fettförbrännibg helt. Så förklarar iaf min kära mordet hela.
    Idag åt jag äggröra på 3 ägg och 30g smör och 2 mak grädde, en kopp kaffe med en msk grädde. Till lunch en näve nötter och till middag köttfärs fylld paprika med avokado tomat o gurka. Mätt!

• rödnos

Jag behöver lite hjälp!!
    Tror att det är min smoothie som
    Ställer till det för mig med halsbränna etc.
    Vad skulle man kunna ha i för att neutralisera syran? Nån som har en klok idé?
    Just nu har jag i rysk yoghurt, crème fraîche, grädde, kokosfett, linfrö, jordgubbar och vatten.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**