• rödnos

**Den stora feta LCHF-tråden**

Millifjor - funderar oxå lite på att fuska en sväng och se vad som händer.

Undrar en sak till alla som kanske vet?
    Jag ÄLSKAR torsk och tar gärna dubbel portion då det står på menyn. Idag med äggsås till som jag hade kokosfett i oxå. Snabbkokta sparrisar ned smör men som sagt, jag åt säkert 250g torsk istället för de tänkta 150...
    Bra eller dåligt??

• rödnos

Jag har planerat in ett avsteg för lördag.
    Fixat barnvakt till dottern och ska med sambon på brunch. kommer käka bananpankakor badandes i både sirap och vispat snör, hash browns och milkshake så det står härliga till. Skit samma!
    Som min kusin sa, jag kommer tappa de där förbannade kilona förr eller senare och så länge jag obsessar om det så släpper de säkert inte. Nästa vecka skärper jag dock till mig och skippar all denna choklad jag stoppat i mig nu, återgår till att äta lika bra/strikt som innan graviditeten och kör igång med träningen på allvar.
    Sol, strikt och snygg är tanken!
    Ny hemsida, nya profilkläder och trycksaker och marknadsföringsevent på G! DET är iaf kul!
    Det och att sonen börjat skratta och jollra! Lycka!

• rödnos

Jossposs - jag känner många som under inkörsperioden varit hungriga oftare. Kroppen behöver lite tid att fatta omställningen från kolhydrater till fett liksom. Inget konstigt alltså, snart är du på bana!

• rödnos

Tror hasselnötter och mandlar är minst.

Bär är sådär. En hel del kolisar men jordgubbar har iaf minst. Det plockar lätt på med kolisar om man käkat nötter och bär alltså. Ska man hålla sig under 20g om dagen så får man passa på mängden.

• rödnos

Ätit tunnnbröd och godis. Fy fan va äckligt illa jag mår. Imorgon ska vi på US brunch och jag ska käka hash browns men sen får set fanimig räcka med kolhydratsfusk. USCH! Hur jävla dum får man vara?

• rödnos

Ok brudar jag har kommit på en skitgod grej så här i frosseritider!
    Iof inte överdrivet mycket kolhydrater heller så jag tänker att det är min nya grej.

Jag presenterar:
    MBLL
    Magic Bullet Lakrits Latte!!!

Nomnomnomnomnom!
    Ekologiskt lakritspulver i smakar MUMMA! Tebba!

• rödnos

Dotson - löpare anmäler sig! ett eller två ägg är perfekt! Äggmjölk likaså ellerlite nötter! jag brukar alltid ha med mig ett par kokta ägg ut.

• rödnos

Jag käkar efter som återhämtning. Äter gör jag aldrig närmre än 2 timmar innan löp.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**