• rödnos

**Den stora feta LCHF-tråden**

Grattis Standby!

Ninis, ok då gör de kanske så här oxå då. De hade inga läkartidet förrän först 12e itan bara till provtagningen men som sagt skulle det vara nåt (hoppas inte!!) så får man väl träffa nån då.
    Känns spontant som att jag gärna slipper nåt som kräver medicin...

• rödnos

Är utmaningstråden tänkt för enbart de som
    Kör pf eller alla som har mål?

• rödnos

Oj oj oj! Här kommer ett superdott frukosttips!
    Tänkte jag skulle tanka på lite innan långrundan och som frulle så jag gjorde en kall proteingröt på keso, creme fraiche och en skopa Whey 80 mintchoklad! Lite hallon på och YUUUUM!!! 

bara FYI.  

• rödnos

Ninis - ja kvarg kör sambon jämt i sina proteindrinkar. (Fd elit basketspelare)

Jag stod mig jättebra på proteingröten idag och sprang uppför alla backarna på rundan med vagnen. Gött!
    Lunch blev 2 kokta ägg, kanske 3 msk räkor och 2 msk majo och 3 stora glas vatten.

Får svar på proverna imorgon om det var nåt fel på dem. Håll en tumme att det inte är så!!

• rödnos

Ninis - ja den frullen hittade jag oxå i "viktminskning med LCHF". Mumma!
    Testa att ha i lakritspulver oxå! Muuuums!

• rödnos

Ninis - japp, exakt likadant så tyvärr kan du inte klejma't!
    Jag skrev om det för nån vecka sen oxå. Schweinigt gott!

• rödnos

Jag köpte lakritspulver på Ica Focus, kostade 60 spänn men det var en ganska stor burk på 80g.
    Det innehåller ju en del kolhydrater ändå så ta inte mycket.

Köpte även Lykas fläsksvålar som i mitt tycke lätt är de godaste. Fluffiga och mumsiga! Doppar dem i Rondelés valnötsost från Président.
    Hittade en ny snack oxå som även den har 0 kolisar. Grok heter den o finns i ostdisken. Friterade ostchips perfekt som mellis eller som krutongersättare i salladen!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**