**Den stora feta LCHF-tråden**

Var är Martina som var här så mycket förut?
Min fakirdag är ju rätt trist.
Efter några timmar insåg jag att jag var tvungen att äta något. Stekte mig 2 ägg.
Nu åt jag nyss lite stekt köttfärs, inte speciellt mycket, kanske 1-1.5 dl totalt.
Det är ingen direkt kulinarisk upplevelse det här, men så är jag ju inte heller speciellt road av att laga mat
Jag har släppt det där med vikten rätt mycket nu faktiskt.
Det gick väldigt, väldigt segt i några veckor, vilket är helt naturligt eftersom jag åt choklad varje dag och rätt mycket kollisar.
Efter helgen ska jag skärpa mig angående chokladen, för jag vill ju inte vara "beroende" av att småäta något gott, så jag ska ta tag i det då.
Vikten ja, det går neråt, men det är inte alls bråttom. Ändå har jag då minst 10 kilo kvar innan jag ens är normalviktig (bmi), men jag trivs med den här maten och känner att jag lätt skulle kunna äta den under en lång, lång tid, så då ger det sig nog med vikten. Har jag varit tjock i 5 år, så kan jag vara det i 5 månader till, liksom...
Det är en befrielse det här, verkligen! Jag har bantat i halva mitt liv och lagt ner så fort jag tröttnat, hetsat ner vikten fort, fort, så att jag skulle få börja äta allt gott igen.
Mycket osunt
Vi har ju varit iväg i några dagar, skötte mig ganska bra när det gäller lchf, men igår och i morse struntade jag i det. jag ville verkligen äta en god hotellfrukost och jag ville äta en gudomligt god efterrätt, så jag gjorde ett medvetet val och valde det.
Nu är då frågan, ska jag passa på och äta lite som jag vill idag också? Jag är ändå ur ketos och vi har en barnfri dag och kväll, så vi ska gå på bio och kolla lite på film här hemma. Jag skulle nog vilja kunna äta lite av allting som jag känner för, och sedan börja med lchf i morgon igen.
Jag behöver era tankar kring detta....