Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

lovas: jag tror mer det är pillerna och fet faktum att jag fick barn för tre månader sen som gör att jag får tätare blödningar (fast nu kommer det liksom inte igång). Störigt är det i alla fall.
    Har nog ätit lite mer senaste tiden men försöker styra upp det lite nu. Men jäklar vilka sug jag har. Vet inte vad som gör det. Men jag fuskar inte.

• ollebulle86

Idag blev min frukost en kopp te med två teskedar grädde i. Dämpade den värsta hungern men kan inte direkt säga att jag är mätt.
    Hade inget annat hemma så fick funka

• ollebulle86

Idag blir det fläskfilé med beasås och sallad. Sambon ville beställa pizza och jag ville ha nått annat än kebabsalladen så blev det hoppas det är gott

• ollebulle86

stjierna: då ska jag kolla efter såna kan ju vara bra att ha när jag kommer igång med Zumban igen.
    Hur smakar de?

• ollebulle86

0611: jag är på en platå nu. Står inte bara still utan går tom upp.
    Jag hade gått ner 6 kg. Jag hoppas det släpper snart, ser över vad och hur mycket jag äter och ser om det kan hjälpa nått.

• ollebulle86

Boost: neeej inte skriva om kanelbulle när jag är vrålhungrig och har en halvtimmes väntetid på stationen så jäkla sugen på allt otillåtet där varje gång jag åker till och från jobb.

• ollebulle86

Boost: haha jag får väl se om de har någon trevlig sallad istället vill liksom inte synda. Men är lite sugen på nått vin eller så imorgon, fyller ju år på måndag och jag jobbar då så blir inget firande då direkt.

• ollebulle86

Boost: fast jag vet att det inte kommer bli bara ett glas vin i så fall men samtidigt, det är midsommar och jag fyller år tätt inpå. Lär inte bli något annat födelsedagsfirande för mej så man skulle kanske unna sej lite extra ändå.
    Är sugen på cider och grejer oxå. Illa

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**