**Den stora feta LCHF-tråden**
Vi har köpt kinekt här hemma och igår körde vi sport-bowling, boxning, löpning osv, och jäklar vilken träningsvärk jag har idag!!
En bra investering för figuren kanske?
Vi har köpt kinekt här hemma och igår körde vi sport-bowling, boxning, löpning osv, och jäklar vilken träningsvärk jag har idag!!
En bra investering för figuren kanske?
Boost: skojar du, har värsta gäddhängsträningsvärken nu och träningsvärk i rumpan och under revbenen typ.
skånetös78: ja hoppas det kör igång viktminskningen igen. Har ju stått still/gått upp nu senaste veckorna. Så nu får det gärna köra igång igen.
Jag har nått som heter stevia-sukrin, eller sukrin-stevia, den har 100g kolhydrater och ska inte påverka blodsockret. Nån som oxå testat det?
Spana: jag har fuskat en gång på dessa 5 (?) veckor jag hållt på och det var på midsommar och dagen efter (så ett längre tillfälle, eller vad man ska säga). Sen har jag ätit lite mörk choklad nångång till helgen, annars är det bara fusk helgen som gick.
Så nu är jag uppe i att komma in i det ordentligt igen så hungern har varit värre än innan.
Spana: tack, men jag har inte direkt varit sugen heller (förutom mensveckan, den var jobbig). Men nu har jag gått upp, redan innan midsommar fusket, och det känns lite sådär. Men jag vill inte ge upp för det gör ju knappast att jag går ner så nu kör jag på med att komma in i det igen och få rätt på mängden mat och försöker komma igång med lite träning här
Kan ju tillägga att jag fuskade riktigt ordentligt i midsommar helgen.
Usch, jag har svårt att få ner portionsstorlekarna igen. Känner att jag äter alldeles för mycket och inte konstigt att jag pendlar lite upp och ner då.
Har iofs varit mer hungrig nu efter midsommar, antar att det är för att jag fuskat och jag nu måste ställa om mej igen.
Jag kämpar dock på för att komma in i det och försöker dra ner mängden mat, men det är fasonen inte lätt.
Fasiken, inte fasonen
Boost: jo det är nog det som är felet, dricker för dåligt numera. Var bättre på det innan. Får skärpa mej.
Jag hade inte klarat av att bara äta två stora mål om dagen, resultatet hade blivit att jag ätit många stora mål till slut.
Tre mål om dagen hade däremot funkar och det var så jag åt när jag gick ner bra i vikt. Senaste tiden har jag ätit mycket oftare, men mindre åt gången. Lyckas inte komma in i att äta färre gånger och lite mer ordentligt när jag väl äter, är konstant hungrig och blir det även de gångerna jag ätit mer ordentligt.
Försöker få någon rätsida på det igen så jag går ner igen. Nu står jag bara still och jag vet ju varför...