**Den stora feta LCHF-tråden**
Postis: grattis på dej oxå då
Postis: grattis på dej oxå då
tiiitti: jag har nyss gått upp typ två kg, men börjat gå ner igen lite nu. Men då åt jag ganska lite igår jämfört med annars. Men det är kanske så lite jag ska äta.
Mollly: ja jag mådde väldigt dåligt i början, speciellt på morgonen. Var matt och darrig i kroppen. Men det gick över
Mollly: en vecka kanske.
Ja det blev en del avsteg från lchf för min del både igår och i fredags, men nu är jag på igen.
Jag går sakta ner det jag lagt på mej under midsommarhelgen. Igår låg jag ca 2-2,5 kg plus från det jag vägt som minst på lchf nu (hade ju gått upp ca ett kg redan innan midsommar så allt är inte från midsommar) och idag ligger jag ca 1,8 kg plus.
Nu är jag igång igen utan fusk och nu ska det röra sej neråt. Motivationen är på topp igen.
Jävla våg då! Blev först skitglad för att den visade en bra vikt, men när jag ställde mej igen så visade den nästan ett kilo mer. Suck. Men det rör sej neråt i alla fall.
Blå droppe: att väga så mycket som jag gör är skadligare så jag chansar hellre med detta i så fall
Jag äter inte mer kött än innan, kanske mer fisk i forn av makrill, men inte mer kött. Mer grönsaker dock. Och ägg.
Inatt/imorse när jag ammade lillan fick jag en jäkla kramp i vaden, var det magnesium man kunde ta för att slippa sånt?
Hade mycket kramp som gravid oxå. Vill INTE ha samma problem igen.
Har även mycket halsbränna periodvis nu på lchf, någon annan som har det?