Sinne skrev 2011-04-07 16:45:07 följande:
Jaså det är det dom har i. Har druckit det en gång och tyckte det var vdervärdigt äckligt :D
Jaa det smakar inte äkta nånstans :P
helene306 skrev 2011-04-07 16:47:58 följande:
yena89 skrev 2011-04-07 16:33:19 följande:
Jaa det var den, sen tror jag jag hade den för långt in med för det gjorde ont att sitta, är ganska "kort" och rätt liten av mig därnere så den där torra tampongen kan ju gjort sitt när jag drog ut den. Ja där under navel, inte över.
Livmodern är ju en enda stor muskel och har du mensvärk är det som kramper i den så det är inte så konstigt om det känns hårt. Känner jag på min mage är jag också hård under allt sladder

Fast jag har ju inte ont men när jag har haft mensvärk innan, som när jag var ung och hade kraftiga, HEMSKA menssmärtor, då var min mage stenhård.
Jo det är mest att jag typ aldrig haft mensvärk och kramper under hela mensen :P Men då fick kroppen för sig att testa nåt nytt då och jävlas lite antar jag ^^ Vet bara att den dagen jag fick det, igår morse, då hade jag smärtor jag aldrig haft innan :P Vart tvungen att ta 2 värktabletter, när det inte hjälpte stoppade jag i mig sömntabletter så jag däckade på sängen, men jag slapp ju smärtan iaf x)