**Den stora feta LCHF-tråden**
Solrosbrödet utan tvekan!
56kilo.alltforforaldrar.se/solrosbrod-lc-lchf/
Vad är kruskali? som finns med i receptet??? var fasiken hittar man de? hehe..
precis gjort solrosbrödet jag blev tipsad om innan, och blev såklart tvungen prova en skiva. mm så gott de va!!
de godaste lchf-bröd jag provat.
suck vad tråkigt det är när man först gå ner å man är jätteglad, sen när man väger sig några dagar senare har man gått upp igen. så håller min vikt på hela tiden. När jag väl tror det har låsnat och jag börjat gå ner.. ja då kommer de j*vla kg tillbaka... aaaaaaaaaaahhhhhhhhh.... va bara tvunegn!!! hihi
Idag har jag varit på ikea, blev först hungrig och sen snabbt sugen. hittade ikeas egna choklad 70 %. åt några rutor. Undra hur illa deras choklad är?!!
Någon här som är medlem i lchf-klubben.se?? något ni rek. eller är det bortkastade pengar?
Jag äter kött sallad och grönsaker, men väldigt sällan fett till. Enda fett jag får i mig är avokado, det smör jag steker i, i ibland lite nötter. Är det för lite? Eller kan jag äta så? Jag klarar inte av för fett blir äcklad å illamående av det.
Kan man springa direkt på morgonen på fastande mage, och sen äta frukost? Eller bör man springa efter frukosten?