**Den stora feta LCHF-tråden**
Hmmm....

Lovar att återkomma med spännande rapport när jag har gjort omgång 2

Southern belle: Vi gör halv sats när vi använder en vanlig rund pajform med "vågiga" kanter. Jag tycker det blir lagom, men min sambo tycker att det blir lite tunt med pajdeg då.
Hoppas det blir bra Det smakar ju lite mandel, vilket kanske kan vara lite konstigt till matpaj (till fruktpaj är det säkert bara gott). Men när vi gör tacopaj brukar jag ha lite paprikapulver i degen innan jag fyller pajen, och då tycker jag inte att man känner mandelsmaken.
Suck, alla min text försvann... Är så trött på våran dator...!!!
Jag skrv iaf en lite rolig anekdot från jobbet om en arbetskamrat som är vegetarian och sa till mig att hon inte tror att det är bra om man utesluter en sak från sin kost
Sedan har jag en annan arbetskamrat som är otroligt högljudd och påstridig. Hon påstår att hon inte gillar socker, och knappt kan äta mörk choklad för att det är såååå sött. Men hennes mat är nästan enbart kolhydratbomber och hon bakar alltid en massa bröd som hon tar med till jobbet. Vi pratade iaf om att gå ut och äta, och hon vill gå till ett ställe som har kinabuffé för hon tycker den maten är så god. Då sa jag att jag älskar också sådan mat, men att det är väl för att det är så mycket socker i den. Nä vadå socker säger hon...