**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag började oxå gå upp trotts att jag inte åt fel. Sen började jag slarva, men gick inte upp mer i alla fall.
Nu har jag skärpt till mej igen och hoppas att jag kommer gå ner igen.
Jag började oxå gå upp trotts att jag inte åt fel. Sen började jag slarva, men gick inte upp mer i alla fall.
Nu har jag skärpt till mej igen och hoppas att jag kommer gå ner igen.
Jag har aldrig gillat hallon, men igår köpte jag hem det ändå eftersom de är mer ok än jordgubbar. Så tog jag en klick smetana på och lite sukrin på. Det var jäkligt gott!
Jag har nog kommit på vad som gick fel innan.
När jag gick ner i vikt bra åt jag tre gånger om dagen, mest mitt på dagen.
När jag sen började jobba så åt jag minst mitt på dagen eftersom jag inte kunde ha ordentlig lunch med mej. Det gjorde ju att jag åt mycket mer på kvällen eftersom jag då var jättehungrig.
Låter det rimligt?
Boost: nej jag åt nog mer på kvällen eftersom jag fick ett jäkla sug då och smååt en massa. Även väldigt sent, och att äta för sent ska ju inte vara bra heller.
Jag tror det börjar hända saker igen
Hann inte väga mej i morse (tisdag är ju vägdag) men min jobbskjorta sitter lösare om magen nu
Jag tycker oxå sommaren är lättare. Bortsett från att jag blir så sugen på cider när det är fint väder men annars är det ju lätt med allt grillat och goda sallader
Nu har jag köpt rysk yoghurt, tänkte testa det, det var ju nån som rekommenderade det, tror det var boost
Kollade den turkiska oxå men den hade ju mer kh.
Jaaa nu händer det lite
93,5 kg igår, 93,1 kg nu, och då har jag ju ätit två mål idag och så.
Boost: ja det hade varit underbart med lika bra resultat som i början nu
Ohh vad bra, har hallon hemma oxå åt hallon med smetana, det var jäkligt gott
och jag tycker egentligen inte om hallon
Lokesmammi: jag åt det nyss, lite som efterrätt, det var jäkligt gott! och mäktigt
Blir nog en bra frukost