Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Kattdamen: det lät faktiskt gott älskar keso och tycker om att blanda med annat.

Lokesmammi: det var riktigt gott tror nog man kan vara mätt på det ett tag. Nu tog jag ju bara lite, för att smaka om det var gott. Och nu är jag mätt och nöjd

• ollebulle86

Ja den var väldigt god. Nu hade jag lite sukrin på för hallonen var lite sura. Det blev riktigt gott.
    Man tröttnar på ägg och makrill liksom bra att ha nått annat alternativ

• ollebulle86

Boost: precis, lite så var det ikväll.
    Men sen blev jag nog lite sugen oxå för jag var nyfiken på hur set smakade men det var riktigt gott och kan nog vara ett bra alternativ när suget smyger på. Godare än mörk choklad och mindre kh

• ollebulle86

92,9 kg idag det går på rätt håll! Och ja, jag vet, jag ska inte väga mej varje dag, men nu när man kommit igång igen är det svårt att låta bli

• ollebulle86

Puh, är fortfarande mätt efter lunchen. Åt en stooor kebabsallad.
    Blir nog bara nått litet sen, om nått öht.

• ollebulle86

92,7 kg idag, det går neråt 92,6 vägde jag innan jag började gå upp och stå still så nu jävlar

• ollebulle86

Märks att man kommit igång igen, jäklar vad jag kissar då är det som kroppen rensar ut tro? För jag dricker inte mer än vanligt, tycker jag i alla fall.

• ollebulle86

Den där vaniljpulvret hittade jag oxå, men köpte inte för jag var osäker på om den var ok. 8/100 g kg tror jag det var och det mesta socker-nånting (har jag för mej), men iofs är det ju så jättesmå mängder som man använder så det är kanske inte så farligt.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**