Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ahh, nä det är ju inte så bra. Fast iofs äter man inte så mycket av tex bounty (förhoppningsvis) så mängden blir ju så lite.
    Var hittar man ett bättre alternativ?

• ollebulle86

Nja, så gärna vill jag nog inte baka med kokosfett så jag vill beställa på nätet då struntar jag nog hellre i å baka med det

• ollebulle86

Glass: Nope, hatar kaffe och dricker sällan tee. De få gångerna jag dricker tee har jag antingen inget, lite sötningsmedel eller en liten skvätt grädde.

• ollebulle86

Och de gångerna jag haft grädde i har varit då jag druckit tee istället för att äta något. Det händer väldigt sällan.

• ollebulle86

Och ja jag vet, grädde är fett men det hör inte till vanligheterna att jag har det i därav svaret nej

• ollebulle86

Så typiskt då. När jag väl börjar närma mej 90-strecket så börjar jag gå upp istället vad fan gör jag fel? Först ner 2,2 kg på 6 dagar, nu upp 0,5 kg på tre dagar.
    Kan man gå upp i vikt efter mensen?

• ollebulle86

spökplumpen: jag vet, men när det bara går upp varje dag känns det sådär. Jag vet att det kan pendla, men det kunna ju ändå sådär när man innan bara gått ner varje dag.
    Ska låta bli vågen nu till tisdag.
    Måttband har jag inget och tror inte det hade varit bättre för jag känner ju hur uppsvullen jag är om magen. Fastän jag har ätit som innan.
    Kör på helt enkelt, det lär väl släppa igen.

• ollebulle86

burehed: fortsätt kämpa. Jag gick upp i vevor efter tre veckor fastän jag inte fuskade. Sen slarvade jag lite i ca en månad och stod så still.
    För en vecka sen skärpte jag till mej och gick ner igen så ge inte upp.

• ollebulle86

Jag älskar oxå lchf, men visst fan saknar jag vissa grejer. Men det är nog mest av vana, tex nått att tugga på framför tvn. Men det går ju, nötter har blivit min last nu, och då helst cashewnötter

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**