**Den stora feta LCHF-tråden**
När jag räknar BMI räknar jag från när jag började med lchf.
När jag räknar BMI räknar jag från när jag började med lchf.
Jag dricker cola zero dagligen (oxå tyvärr) men det hjälper faktiskt mitt sug. Det får mej att inte äta annat med socker i.
Jag skulle vilja börja jogga, men får inte, så jag får göra nått annat.
Har jobb tom 2 september, men bara helger sista veckorna, så tänkte ta tag i det då ordentligt. Pekar helt enkelt inte nu när jag jobbar, långa resor och de lediga dagarna vill jag mysa med familjen.
Ursäkter, ursäkter, men just nu fokuserar jag på kosten och så blir det promenader till och från stationen när jag jobbar.
Bättan: jag tycker det ser bra ut åt själv 2,5 ägg med majo till frukost. Och det andra är ju bra grejor på lchf (tror jag i alla fall
).
Arkiv: jag har oxå hallon i min ryska yoghurt. Det är många som har det här i tråden (eller några i alla fall)
Första gången jag jobbat kväll och jag inte är vrålhungrig när jag åker hem.
Åt en stor sallad till lunch vid två och känner mej inte så hungrig än
Det var ju lönt att äta när man kom hem, det kom i retur lika snabbt fy vad illa jag mår.
Boost: åt lite äggröra. Började må illa och få ont i magen efter jag ätit, så det var nog nått med det som inte magen gillade. Mår bra igen idag.
Boost: nej det var riktigt obehagligt. Men det är bra nu och idag tar jag det försiktigt har mått illa nån gång innan när jag ätit ägg så är nog lite känslig mot det.
Nu ska jag hålla mej från vågen ett tag, imorse hade jag gått upp 0,2 kg av nån anledning så nu ska jag låta bli vågen så motivationen inte försvinner.