-
Kanske dom syftar på min kycklingfilé-lunch, men min kommentar var ju iaf riktad till vem det nu var som åt "hopplock" av makrill osv om det var så att det inte kom med citat!?Denebola skrev 2011-03-16 17:59:15 följande:Vilka maträtter syftar du på då?
-
Jag har en stor plåt med fläskkarre i ugnen! MUMS!
Jaaa, jag vet, jag äter för mycket protein! -
japp, och jag har ALLTID ätit stora mängder protein, och kroppen verkar inte reagera på det, så jag är glad och nöjd!helene306 skrev 2011-03-16 19:11:03 följande:Men det är gott
-
Hittills idag inkl middagen inskriven (men inte äten)
1235.45 6.785 95.65 90.755 (kcal, kolh, fett, prot)
2.20 69.68 29.38 (E%) -
50-60 grader lär ju inget börja brinna av antar jag... Plus att ni kanske inte stoppar ugnen full med gas och toapapper som kan antända heller
Tvivlar på att det är nåt att haka upp sig på!
-
jag tar ut mina sesamknäcke när de fått fin färg, skär i bitar och vänder på dom, och kör in i ugnen igen! det funkar bra det med!Denebola skrev 2011-03-16 19:29:26 följande:Om det funkar kanske du kan göra som jag gjort med mina knäckebröd jag har i ugnen nu - flytta från plåten till gallret. Då torkar de underifrå också.
-
Denebola förresten, Visst var det du som frågade om min choklad?
Jag tycker helt enkelt att premiums 86% är den godaste, plus att den brukar finnas överallt där jag handlar. Lindts 90% är ju också rätt så söt och god, men den är strävare och ger mig mer problem med halsbränna, så det är ännu en anledning! Tycker inte att 14 eller 19 är så himla stor skillnad. Jag äter ju ett par rutor lixom, inte en hel kakaDäremot så tycker jag det är sjukt att välja 70% och att kalla den för MÖRK öht......
-
Jag hoppade hälften av sparrisen på middagen. Tyckte det räckte alldeles utmärkt ändå! Skönt det
Så nu blir det lite choklad och lite menlös tv
(sensing murder)
-
Det är ingen som har skrivit upp sig på fikat på jobbet nästa vecka, så jag funderar på om jag ska våga göra det... Då blir det ju lchf-fika såklart!! Vet bara inte vad jag skulle kunna göra, och dessutom om man har allt hemma, eller om man hinner få tag på det... Och så såklart så funderar man ju lite på hur det kommer att mottas. Det vore skoj att baka nåt utan kolhydrater som det känns som det är kolhydrater i lixom!
-
hahahaha
Ja.... System Failure....