**Den stora feta LCHF-tråden**

K

Är jag bland dom få som faktiskt inte fuskade över påsken? :o
Ja, jag var väl inte strikt heller men kanske hamna på 30-40g fredag och lördag. Samt att det blev en del sprit i lördags så fettförbränningen stannade väl av :P
Vi försökte baka den där "Death by chocolate" eller hur den stavas, men den blev torr och ingen bra, och för bitter för min smak eftersom jag fick skippa sötningsmedlet då min kompis är rätt så anti.
IIHHHH!!!! Vägde mig precis och den är nere på 92!! vägde 95 första april så det är -3 denna månaden :D!!!!
3kg så slipper jag 9an :D :D
Fattar inte varför jag valde att fuska så mkt,. jag hade ju gått ner 15kg och så gick jag upp massa. Men nu är jag tillbaka där jag slutade typ :D
Hej i tråden!
Hänger gärna med här. Idag är min första dag med LCHF. Har 10 kg att gå ner till min målvikt. Gick ner 20 kg i höstas med hjälp av pulverdiet men jag orkar inte köra igång med det igen så nu hoppas jag att LCHF "funkar" på mig. Är ju självklart livrädd att gå upp i vikt igen.... Är helt klart fettskrämd!
Nån annan här om gått ner i vikt med pulver först och sen gått över till LCHF med lyckat resultat?
Sen undrar jag vilken sajt som är bäst att registrera sig på för att hålla koll på kolhydraterna? Helst en gratis sådan
Hej sålänge!