**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag har själv haft en pappa som i många omgångar berättat för mig att jag har tummen mitt i handen så att säga, flyttade hemifrån när jag var 17 för att jag inte pallade med honom.. idga har jag ett bra jobb där man e mycket självdrivande, har jobbat fackligt och har stort förtroende än idag bland mina kollegor, har en bra och stadig lön, har en liten familj bestående av min sambo och min dotter... och jag anser mig vara en bra mamma :D
så du kan! det e bara att ge sig fasiken på allt och anta så mycket nya utmaningar man kan :)
Lycka till som sagt!!
styrkekram till dim med

Flyttade ju när jag var 19 och det har väl vart lite strul nu senaste när det gått dåligt i skolan och jag itne får csn. Så det är min mamma som betalar allt för mig just nu bara för hon itne vill att jag ska flytta hem. Eller, hon vill ju se mig men hon vet hur det blir när jag är hemma,
Det är samma för brorsan. Han har ignen motivation bara för att han hela tiden får höra att han inte duger till nå. Så nu frågade han om han kunde flytta in til min lill etta så det ska vi nog fixa. Vad gör man inte för sin jobbiga lillebror va ;)
Men jag tror verkligen att jobbet kan hjälpa mig och så ska jag ta ett uppehåll på hösten och ta igen lite saker och bara komma bort från plugget (tog ingen paus efter gymnasiet) och sånt. Och så har man väl kanske nått sin vikt till vår-terminen och då kan man börja med massa ny energi och självförtroende :D För ja, jag tror,och vet, att människor kan vara väldigt ytliga. Har redan märkt skillnader i folks beteende efter att bara ha tappat 15kg.
nej usch vad mycket jag skrev nu :o