• yena89

**Den stora feta LCHF-tråden**

Nallebjörnis skrev 2011-04-19 17:13:56 följande:
    Mmmm låter smask.. men kanske lite mastigt... hihi.. man kanske kan köra en bara THE kladdkaka ist ;) man kan ju granera det med små kycklingar som man inte äter Tungan ute
    Du kan ju ta en kladdkaka och täcka den med grädde bara och så lite hallon och swischa lite choklad över och så nån sockerhöna så blire fint :D en kladdkaka ser ju itne så festligt ut och med grädde över blire ju mer som en tårta ^^
  • yena89
    Nallebjörnis skrev 2011-04-19 17:18:49 följande:
    låter super bra! det är påskaftonens utmaning!
    glöm inte att ta bild och visa för oss sen bara :D
    Denebola skrev 2011-04-19 17:19:21 följande:
    Tror inte det skulle vara någon hit då de till 90-någonting % består av vatten. Risken är alltså att de förnångas och "försvinner". Men de behöver ju inte tillagas mer än värmas, så om du steker kyckling och grönsaker och sen blandar ner nudlarna precis i slutet borde det funka.
    Ahh får köra på det då. Synd, äsklar knaprigt stekta nudlar ^^ vilket får mig att längta till fuskdagen i slutet av maj när kompisen fyller år. Då blir kinamat, glass, chips, och massvis med spritdrycker >.<
  • yena89
    Teskedsmamman skrev 2011-04-19 21:49:12 följande:
    Fast nu har jag valt ett tredje alternativ faktiskt.... dumbbell.se för de har appar till min "droid", så jag kan föra in direkt i köket!!! Och den är ganska likvärdig matdagboken.
    oh :o kostar det nåt? skulle ju va så smidigt att kunna fixa allt i mobilen.
  • yena89

Då har man vart på intervjun och det blir inte hemtjänsten. Tackade nej för det var 90% ensamjobb och jag har inte tillräcklig med erfarenhet för det känner jag. Samt att jag itne har bil så det kan bli svårt menar hon., Men hon ska skicka tillbaka ansökan och skriva att jag passar bättre på ett boende och hon skulle lägga in ett gott ord för hon tyckte jag var trevlig hihi

Ikväll ska vi äta den där fisken som Anna skipper gjorde, med spenat och grädde över, mumms!

• yena89
    P28 skrev 2011-04-20 11:26:05 följande:
    Hörni, finns det verkligen folk som äter oopsies?! Smakar ju som en kall, fluffig äggviteomelett! Fruktansvärt!
    Gjorde efter detta receptet  www.lchf-recept.se/oopsie-brod/  Gjorde jag något fel eller är det fel på mina smaklökar?
    Jag tycker också dom är äckliga är verkligen en smaksak, antingen gillar man dom eller så gör man de inte :P
    föredrar sesambröd jag ja ^^
  • yena89
    Southern Belle skrev 2011-04-20 11:29:36 följande:
    Då dyker det säkert upp nåt bättre snart! *håller tummarna* Jag har läst din blogg och den berörde mig djupt! Du verkar vara en jättego' tjej och det är så sorgligt att du har mått så dåligt! Stor kram! Sträck på dig och var stolt över den du är!!! 
    Aaaw tack :)
  • yena89

Nu tänker jag få det att vatnnas i munnen på er, gjorde Anna Skippers Rosépeppartorsk igår och det vart gudomligt gott! Receptet håller på att skrivas i bloggen ;)

• yena89
    LoveMyFamily skrev 2011-04-21 10:52:19 följande:
    Clanica: Samma här. Äter LCHF men inget händer.
    Tränar på gym minst 2 ggr/vecka och gympar minst 1 /vecka
    =(
    muskler väger mer än fett. vågen är opålitlig. Kolla måttband eller om kläderna sitter bättre.
  • yena89
    Clanica skrev 2011-04-21 12:18:02 följande:
    Nej det gör jag inte i dagsläget...
    Gör det. Lätt att få i sig för mkt utan att man tänker på det :)
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**