• stjierna

Har haft en bra o mätt dag med pyttelite (mejeri)fusk :)
    Frukost: omelett på ägg o vatten med paprika, salladslök och getost
    Lunch: caesarsallad -krutonger
    Mellanmål: kaffe m kokosfett, några blåbär, tonfiskröra (tonfisk, paprika, salladslök, röd lök, ägg o majo)
    Middag: grillad (tyvärr) fläskfilé m hemmagjord bea och grillad zucchini m äkta fetaost o salladslök
    Efterrätt: rabarbersmulpaj och fusket - 2 msk hemmagjord vaniljsås :)

• stjierna

GOD MORGON tjejer! :D

Här börjar dagen med ett supergott pumpafrö bröd och ytterligare minus på vågen. 90.2 stod den på idag!! :D eufori!

• stjierna

Hon den där: i've been there - du kommer igen! ;)

Ollebulle: jag är ju redan inkörd på lchf-kost eftersom jag ätit det sen mars, det kanske spelar roll att jag inte fortfarande är "full" av kolhydrater?

Boost: kommer upp på bloggen senare ;)

Hoppet 3: jag "fuskade" ju med rabarbersmulpaj (lchf-snäll) och vaniljsås (mejeri!) igår ;) den lilla mängden verkar ju inte gjort nån skillnad ;)

• stjierna

Jag dricker faktiskt Movalucol för magen, men det har jag gjort länge - min mage har aldrig varit okej!

• stjierna

Jag äter ägg o mayo, tonfiskröra. Pumpafröbröd m pålägg (kalkon och chevrette), makrill i tomatsås, omelett m div innehåll (kylskåpsrensning ;)), kallrökt lax m hollandaisesås o citron - det är det mest frekventa frukostarna här ;)

• stjierna

Såphia. Du kan ändra inställningarna i shape up så den mäter efter "ditt val" av antal gram fett/kh/protein!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**