• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ninis: jag hamnade ju i en slags depression efter utmaningen och började äta typ normalt. Gick upp 3-4 kg direkt som jag alltid gör vid en lite längre tids fusk.
    Dessa kilon är vätska och de går jag ner på 3 dagar om jag striktar till mig.

Så jag tror faktiskt att jag inte hade gått upp i vikt om jag bara hade börjar med mejeri igen och fortsatt med lchf

• RebornEve

Precis ätit lunch! Tog de som fanns hemma 1/2 paket bacon, lite beasås och wokgrönsaker :)

• RebornEve

Ninis: normalt i den bemärkelsen att jag åt precis vad jag ville ! Men pasta och potatis och ris åt jag inte. Men de blev en hel den godis :/
    Var lite dumt skrivet

• RebornEve

Dag 5 idag
    Finnarna har återigen försvunnit,underbart !
    Jag älskar att köra mejerifritt :)
    Idag blir de en äggmjölk med smak av kakao till frukost och sen en promenad med barnen och hunden!
    Äggmjölk är så jäkla gott :)

• RebornEve

Stijerna: ja de är jättegott ! Jag undrar varför jag inte har vågat testa tidigare :)
    Min nya frukost !

• RebornEve

Ollebulle: om du bara hade kakao så förstår jag nästan att de inte var någon höjdare.
    Jag brukar ha i några droppar flytande hermesetas

• RebornEve

Äntligen helg ! Strax blir de helstekt kycklingfilé med bea grönsaker :)
    Kanske 1 glas vitt :)

• RebornEve

Ninis : jo såvitt jag vet så är vin ingen mejeri ;)
    Skoja lite bara !
    Jo jag kör inte alkoholfritt den här gången.
    Är lite snällare mot mig själv nu eftersom jag ska hålla på i 6 veckor istället för 4 som de var förra gången!

• RebornEve

Blev ett glas vin igår! Sen blev jag så trött och somnade !
    Idag ska de bakas ischoklad på förmiddagen och efter lunch blir de utflykt med barnen :)
    Strax blir de en äggmjölk :)

• RebornEve

En vecka mejerifritt har passerat, bara 5 veckor kvar nu :)
    Mina finnar har försvunnit och jag mår kanon. Dock är jag svullen om magen men de beror på mensen.

Imorrn blir de löpning och sen en ägglatte efter :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**