• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ninis : nä inte kul alls...
    Känns på nåt sätt meningslöst att fortsätta gå ner i vikt eftersom huden bak på ryggen kommer bli ännu mer lös. Har inte råd att ta bort hud där också :/
    I-landsproblem jag vet , men just nu verkar allt gå åt skogen för mig

• RebornEve

Ninis: jag vill gå ner till 55 kg och de är ca5-6 kg dit. Men hur som haver vad jag än gör så kommer inte rygghuden försvinna och de är de jAg vill få bort.
    Innsn idag trodde jag att de var fett jag hade,men icke

• RebornEve

Jag är bara 157 cm kort och väger ca 61 kg.
    Har storlek 36 i kläder.
    Vill gå ner till 55 kg ,får se om jag lyckas.
    Senast jag vägde under 60 kg var på gymnasiet och nu är jag 29 år.
    Men jag är smalare nu än jag var då. Troligen har jag mer muskelmassa nu

• RebornEve

Ollebulle : om du äter lika mycket innan du började träna som du gör nu när du tränar så förstår jag att du är hungrig.
    När man tränar blir msn hungrigare och behöver ofta äta lite mer

• RebornEve

Kommer inte skriva på ett tag nu !
    Det har blivit för mycket för mig med alla motgångar. Jag är inne i en riktigt deppig period åter igen men den här gången verkar jag lyckas hålla mig till lchf, dessutom mjölkfritt. Och de gör ändå att jag känner mig nöjd med åtminstone något i mitt liv

• RebornEve

Läser lite varje dag så jag håller mig uppdaterad!
    Min ekonomi är fortfarande i botten och kommer vara så tills huset är sålt. Vill inte säga för mycket men det är mitt ex som krånglar lite och inte håller sitt ord.

Jag har iaf världens underbaraste vänner som stöttar mig och min pojkvän som är helt fantastisk !
    Ikväll blir de iaf lchf -tacopizza och hemgjord vitkålssallad :)

• RebornEve

Paulas mamma: pofiber ?brukar panera fisk i pofiber så de funkar ju litegrann som ströbröd

• RebornEve

Dagens intag ! En ägglatte och lite stekt falukorv. Svårt att hålla motivationen uppe. Har sålt av lite grejer så nu kan jag köpa lite julklappar åt barnen. Får bli kläder,bägge gillar kläder och de är något de behöver :)

• RebornEve

Fruaugusti: har en son som blir 4 nästa år och en dotter som blev 2 i september!

Jag försöker så gott de går att hålla motivationen uppe!
    Har inte varit de bästa året , men hoppas på ett bättra nästa :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**