• Boost

**Den stora feta LCHF-tråden**

Vad har du för mål?

• Boost
    Spana skrev 2012-07-07 17:09:06 följande:
    Nu har jag fixat mitt kvällgott! :)

Har gjort lchf-pannkakor. Ska ta fram en ikväll och ha lite glass (lchf) o hallon på.  

Pannkakorna är jättegoda!! Trodde inte de skulle smaka så bra.        

Vad använde du för recept?
  • Boost
    ollebulle86 skrev 2012-07-08 08:15:55 följande:
    Gårdagen gick bra, har kommit in i det igen nu nu är det bara att köra på och hoppas att det börjar hända grejor igen.

Heja heja dig! Fokusera på en dag i taget så kommer du klara det fint!
  • Boost

Planera noga Spana och ladda med LC vänliga alternativ till helgmyset istället.
    Grönsaker och dipp är återkommande här, även något som barnen föredrar framför godis och chips :) 

• Boost

Tror absolut att det målet är möjligt ollebulle, om du själv anser att det är rimligt!!?
    Har platån börjat ge med sig nu? 

• Boost

Ollebulle: Nja.. Åt du ungefär samma mängd mat över dygnet? Isf spelar det ju ingen större roll när du äter den.
    Det ska hur som helst inte vara sådan skillnad, att du går ner på ena sättet och står still på det andra.

Men prova att äta på det sätt som du gick ner i vikt på, och se om det gör någon skillnad. 

• Boost

Blir alldeles för mycket gott nu i semestertider, unnar mig för ofta och för mycket.
    Sötsuget kommer krypandes.. så från och med idag, från och med nu blir det skärpning.

22 dagars challenge juli ut. Äta vid 11 och 17, helt inom LCHFs strikta ramar.
    Klarar jag det under semestern så bör resterande tid under året vara en piece of cake.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**