Inlägg från: Krambjörn |Visa alla inlägg
  • Krambjörn

**Den stora feta LCHF-tråden**

Sigrid skrev 2012-06-08 19:09:34 följande:
    Måste bara tipsa om dessa otroligt goda chokladmuffins (LCHF) som jag bakade igång. Perfekt att plocka fram till sommarens picknick eller om man blir sugen på en gofika:
    vardagfest.blogspot.se/2012/06/chokladmuffins...

Vad är bakpro för någpt?
  • Krambjörn
    standby skrev 2012-06-09 14:59:34 följande:
    Krambjörn - mina rätt stora besvär med ont i fotlederna försvann på en vecka med lchf. Slump eller ej vet jag inte men jag hade haft det en längre period.

men jag har haft värk flera herrans år så om det bara är en slump för oss bägge vore ju lustigt?
    Jag är glad iaf det är bättre  
  • Krambjörn

70& choklad hur mycket av det får man käka?

• Krambjörn
    Ang detta med att springa, alltså min kondis är urusel och jag får panik verkligen panikångest då jag springer och känner hur jag får hjärtklappning som man givetvis får när man springer men alltså hur mycket och länge springer ni?
    Intervaller eller hur? 
  • Krambjörn
    Frågar här också

Vad är rimligt att kunna gå ner på 9 veckor?

Väger nu 77,1 kg vad kan jag hinna gå ner till på 9½ vecka?   
  • Krambjörn

Okej jag väger nu 77,1 och har har hållt mig till minimalt med kh redan men ätit det iaf och ätit mest sallad,frukt och på reglbundna tider, joggar dagligen och cyklar

• Krambjörn
    Eber skrev 2012-07-06 16:56:19 följande:
    Frukt är inte lchf! Till salladen bör du ha mer fett, man går inte ner genom att minska på fettet... Ett tips är osttärningar i salladen:))

Detta var INNAN jag började med LCHF som jag beskrev
  • Krambjörn

JAg har alltså gårr ner 3 kg på knapt 2 veckor med sallad,frukt osv men tänkte se om detta kan hjälpa för en sista gång annars får jag ge upp detta helt och hållet

• Krambjörn
    Boost skrev 2012-07-06 17:52:50 följande:

Vad hoppas du själv kunna nå för viktnedgång under dessa 9 veckor?
    Sätt upp små delmål och rimliga sådana, annars är det lätt att tappa motivationen. 

Jag tänker INTE ha för stora mål nu för det har jag haft innan utan jag är glad om jag klarar iaf 1-1½kg på två veckor

Nu har jag köpt cocosfett och vad jag förstått vissa här så äter vissa det till frukost?
    Hur gör ni då?
    Hur mycket?
    BAra äter rakt av?   

• Krambjörn
    Martina 76 skrev 2012-07-06 19:17:43 följande:
    Obs att det ska vara kokosfett/kokosolja som är ekologiskt. Inte det där härdade äckliga paketet vid smöret som man gör ischoklad av! Men det visste du säkert redan...

JAg köpte min på hälsokosten för 90 kr, en utan smak i glasburk
    Va skall man bara äta en tsk sånt?
    Ska man stå sig på det som frukost?

KAn jag forsätta ta multivitamin brus?     
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**