• Denebola

**Den stora feta LCHF-tråden**

helene306 skrev 2011-04-08 09:33:16 följande:
    HAHAHAHAHAHA! Ah, kära nån, vad får du allt ifrån?

Bäst före är säkert när det kommer ut men om du vill ge dig på att testa bäst före utanför magen så go ahead
    Du, det vete fåglarna

Jag tror du har helt rätt, bajs är nog som allra bäst innan det kommer ut Tungan ute
  • Denebola
    helene306 skrev 2011-04-08 11:30:42 följande:
    Nu är det konstaterat, jag har sabbat min dator. Fick återställa den och nu är det tömd på precis allt: bilder, bilder, bilder, dokument och allt annat som tagits emot eller laddats ner. Fan. Jävla. Skit.

Men men, dottern fyller 1 idag så det är bara att blicka framåt.
    Usch, det är ju mardrömmen!
  • Denebola

Haha, nu har jag kommit på varför jag inte kunde se mer än fram till reklamen på webbtv... Mitt reklamblockeringstillägg till webbläsaren är för effektivt Men om jag inaktiverar det så kommer ju all reklam på alla sidor (har ni tänkt på hur sjukt nedlusat FL är med reklam?!), så jag får väl kolla webbtv i en annan webbläsare i stället Tungan ute

• Denebola
    helene306 skrev 2011-04-08 14:15:59 följande:

Tack för grattisönskningar och tack för pepp efter min dumhet    Det viktigaste finns ju kvar som Southern Belle skriver

Jag undrar om det är en så bra dag idag? Raderar datorn, misslyckas med tårtan, tappar gräddpaket, skapar värsta kriget i köket. Snart lär jag väl bränna vid hela lasagnen när den ska göras? Och hur mycket jag än röjer så ser det ut som värsta bombnedslaget här hemma! Det är skönt att ha maken hemma på fredagarna men han stökar ju bara till. När han kommer hem efter en vända på tippen ska han sättas i arbete

Kämpa på Och dra ordentlig nytta av maken
  • Denebola
    The Kittycats skrev 2011-04-08 15:18:13 följande:
    Ha ha
    Det var ju bra att du kom på det hyfsat snabbt iaf. Du kanske inte kommer att vara lika lättroad andra kvällar så att du nöjer dig med första kvarten på programmen.....
    Antagligen inte. Efter en 7-8 cliffhangers får man ju magsår av spänning
  • Denebola
    Linda1976 skrev 2011-04-08 18:57:13 följande:
    Girls. Jag är så förbannat trött och omotiverad och jag fattar inte varför. LCHF är det absolut bästa för mig, det vet jag. Men jag är sugen på "nyttiga" saker som fruktsallad och sånt... GAAAAH.

Har shoppat upp mig på en lyxig stegräknare.... Tänkte att om jag kör inte fullt så superstrikt (kanske 25 gram/dag) och början dagen med max 2-3 gram och försöker röra på mig ordentligt, så borde det väl börja hända saker. Typ gå till och från jobbet, de veckor jag inte har dottern. Det tar ca 45 min...

Vad tror ni? Och de veckor jag har dottern, försöka gå på mitt dyra gåband iaf 3-4 ggr/v.

SUCK på mig själv. 
    Tycker att det låter som en mycket bra idé. Jag har själv precis kommit igång med träningen igen, det känns jättebra när man väl är igång, men tröskeln dit kan vara hög. Men vi får stötta varandra
  • Denebola
    helene306 skrev 2011-04-08 20:58:33 följande:
    Ja den är riktigt god

Den dåliga dagen blev aningens bättre på slutet men jag är helt slut i kroppen, sur och arg inombords. En HÖG disk tronar på diskbänken. Jag skiter fullkomligt i den. Maken kan roa sig om han så gärna vill . Jag funderar starkt på att bara slänga hela porslinshögen. Så munter är jag nu. Just det, 2 små tårtbitar mumsade jag i mig. Och det var lite gott. Fast jag hade kunnat klara mig utan. Kolhydratsdyrkarna åt lasagne, jag åt zuccinilasagne. Nu tänker jag ta min sura nuna och gå och lägga mig och hoppas dagen i morgon blir bättre än denna. Nu har jag visserligen ingen mer dator att radera

Natt natt tjejer!
    Kram på dig, hoppas att morgondagen blir mycket bättre än i dag
  • Denebola
    Dagens bajstips från Gillian McKieth: Sätt en pall framför toastolen och fötterna på pallen, så man har en "hukande" position när man sitter där. Då blir tarmarna glada och samarbetsvilliga

Fast samtidigt tyckte hon att det är helt fruktansvärt att bara gå varannan/var tredje dag, två gånger om dagen ska det vara!   ... Tyst
  • Denebola

Min fredagsmiddag bestod av stekt falukorv och äggröra med stekt (fryst) svamp i. Lyxigt värre

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**