**Den stora feta LCHF-tråden**

Bäst före är säkert när det kommer ut men om du vill ge dig på att testa bäst före utanför magen så go ahead

Jag tror du har helt rätt, bajs är nog som allra bäst innan det kommer ut

Hittade ett recept som låter gott
www.arla.se/Default____17653.aspx&csref=redaktionell_aftonbladet
Haha, nu har jag kommit på varför jag inte kunde se mer än fram till reklamen på webbtv... Mitt reklamblockeringstillägg till webbläsaren är för effektivt Men om jag inaktiverar det så kommer ju all reklam på alla sidor (har ni tänkt på hur sjukt nedlusat FL är med reklam?!), så jag får väl kolla webbtv i en annan webbläsare i stället
Tack för grattisönskningar och tack för pepp efter min dumhet Det viktigaste finns ju kvar som Southern Belle skriver
Jag undrar om det är en så bra dag idag? Raderar datorn, misslyckas med tårtan, tappar gräddpaket, skapar värsta kriget i köket. Snart lär jag väl bränna vid hela lasagnen när den ska göras? Och hur mycket jag än röjer så ser det ut som värsta bombnedslaget här hemma! Det är skönt att ha maken hemma på fredagarna men han stökar ju bara till. När han kommer hem efter en vända på tippen ska han sättas i arbete
Min fredagsmiddag bestod av stekt falukorv och äggröra med stekt (fryst) svamp i. Lyxigt värre