**Den stora feta LCHF-tråden**

Svart avföring? Ingen aning men ibland har jag fått det och ofta i samband när jag fuskat och ätit kolhydratrikt. Lite som att tarmen rensar sig.
Blev lite orolig som den hypokondriker man är gick jag direkt in på google och sökte och fick för mig att jag hade magsår. Inte roligt. men känner mig lugnare nu när några andra haft de med, hoppas bara de inte återkommer då magen krashade helt och hållet
Jag undrar hur de är med färdigmarinerat kött osv? Jag tycker de är jätte gott på sommaren och köpa en flintastek, och dom är ju färdigmarinerade.. Samma med t.ex. kyckling som är kryddad och så
Ska på middag hos mina tjejkompisar på lördag, jätte nervös eftersom jag inte orkar få en kass mage..
Dom skulle bjuda på:
Fisksoppa, jag skulle få utan mjöl
Räksallad
Grädde med hallon.
Detta känns helt okej men är lite orolig för soppan, Så frågan är om jag iaf kan smaka den? Ligger under 10g per dag och ska se till att bara få i mig ca 1,5g på dagen. jag kan verkligen inte få kass mage då jag har viktiga saker att göra både på måndag och tisdag
Första plåten med oopsies i ugnen, hade i fiberhusk så de skulle bli mer brödliknande, luktar iaf underbart, är klara 10 över så kommer med rapport då,
Blev två plåtar, eller 10 st sammanlagt, så dom sista fyra hade jag två med vaniljpulver och två med kanel. Hoppas de blir gott med lite grädde ovanpå:)
En fråga bara,
Hur många kalorier brukar ni hamna på? Ett ungefär?
Tycker de är så ltät att skena iväg när man äter massa ost och smör osv. Kommer jag gå upp i vikt om jag ligger på 1700-2000 kcal??