• Denebola

**Den stora feta LCHF-tråden**

yena89 skrev 2011-04-19 15:42:14 följande:
    Hallå jag vill också ha sån där "" gubbe! Hur gör man? :o måste man va nå speciell medlem? :o Just nu stjäl jag från er andra mohaha {#emotions_dlg.djavulsk}
    : - D utan mellanslag
  • Denebola

Jag skulle nog köra på ett säkrare kort än att experimentera, och t.ex. ta THE kladdkaka, och med rivet apelsinskal i.

• Denebola
    Nallebjörnis skrev 2011-04-19 16:54:41 följande:
    ja det kanske är sant... finsn receptet i recepttråden?
    Ja. Jag har gjort Lindas variant, och jag råkade grädda den lite för länge så den blev inte kladdig. Men den hade funkat kanon som tårtbotten!
  • Denebola
    yena89 skrev 2011-04-19 17:05:16 följande:
    Jag funderar på att beställa hem lite såna nudlar. Och sen ha nån gräddig ost-skink sås med lite purjolök :o
    men är så rädd att nudlarna ska vara slemmiga >.< dom ser ju ut som överlånga spermagrejer utan huvve >.<
    De är inte slemmiga De är ganska fasta i konsistensen. Al dente typ.
  • Denebola
    yena89 skrev 2011-04-19 17:11:40 följande:
    haha bra x) vet du om dom går att steka? så man kan göra typ stekta nudlar med kyckling o grönsaker?
    Tror inte det skulle vara någon hit då de till 90-någonting % består av vatten. Risken är alltså att de förnångas och "försvinner". Men de behöver ju inte tillagas mer än värmas, så om du steker kyckling och grönsaker och sen blandar ner nudlarna precis i slutet borde det funka.
  • Denebola
    yena89 skrev 2011-04-19 17:17:36 följande:
    Du kan ju ta en kladdkaka och täcka den med grädde bara och så lite hallon och swischa lite choklad över och så nån sockerhöna så blire fint :D en kladdkaka ser ju itne så festligt ut och med grädde över blire ju mer som en tårta ^^
    Eller smälta smör, ta i mörk choklad och sedan jordnötssmör, som blandas till en glasyr som hälls/breds på kakan! Strö några jordnötter över. Kanongott! Har inga exakta mått då jag endast har freebaseat detta.
  • Denebola
    Faile skrev 2011-04-19 17:31:54 följande:
    Och jag älskar jordnötter så här dreglas det istället
  • Denebola

Här är det också en dålig dag. PMSdepp för hela slanten =/

• Denebola
    ThePointOfItAll skrev 2011-04-20 17:39:11 följande:
    Nej, men personen  var anonym så man vet ju inte vem det är
    Vilken tråd var det? Blir nyfiken här
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**